Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Gjest Skam4life
Skrevet

Eileen og Øystein har nå ihvertfall gjort noe riktig, i og med at de nå står i finalen. De har blitt godt likt av mange, og funnet seg en partner de stoler på og kan stå med hele veien. Syns det er ganske smart "spilt" jeg. Er jo ikke alle som får sjansen til å ta så mange vanskelige/store valg heller. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Skam4life skrev:

Eileen og Øystein har nå ihvertfall gjort noe riktig, i og med at de nå står i finalen. De har blitt godt likt av mange, og funnet seg en partner de stoler på og kan stå med hele veien. Syns det er ganske smart "spilt" jeg. Er jo ikke alle som får sjansen til å ta så mange vanskelige/store valg heller. 

De har bare vært heldige. Både Øystein og Eileen har jo blitt reddet fra produksjonens innspill. Øystein ble jo egentlig stemt ut av Eileen, men så ble han reddet umiddelbart. Eileen ble sendt ut av Nina. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 1
Gjest Skam4life
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De har bare vært heldige. Både Øystein og Eileen har jo blitt reddet fra produksjonens innspill. Øystein ble jo egentlig stemt ut av Eileen, men så ble han reddet umiddelbart. Eileen ble sendt ut av Nina.

Han ble nå reddet på grunn av Jørgen hadde den buketten? Den måtte jo bety noe

Har lite troa på at de bare bestemte den regelen akkurat der og da. Noe av det er klart styrt av produksjonen, men ikke alt.

Skrevet

Hvorfor sier de alltid "en finaleuke" og "en finale". Det er vel bare en finaleuke: finalen/finaleuken?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg så mye til dagens episode :laugh: klarer nesten ikke vente!

Anonymkode: 3492d...450

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg så mye til dagens episode :laugh: klarer nesten ikke vente!

Håper noen slipper kula :) 

Skrevet

Det er ingen i paradise-historien som har vært så likanes som Eileen (og til en viss grad Øystein). Bare det i seg selv fortjener faktisk en finale spør du meg!! Uansett hvordan de har kommet dit!!

utrolig bra gjort 🇳🇴

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, Bedreviterinne skrev:

Det er ingen i paradise-historien som har vært så likanes som Eileen (og til en viss grad Øystein). Bare det i seg selv fortjener faktisk en finale spør du meg!! Uansett hvordan de har kommet dit!!

utrolig bra gjort 🇳🇴

Dette er første sesong jeg ser på, men jeg syntes absolutt ikke Øystein er likanes

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, Bedreviterinne skrev:

utrolig bra gjort 🇳🇴

Jeg likte Tine fra sesong 2 veldig godt. Hun som vant.  Hun var snill med alle :) 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Ungoliant skrev:

Hvorfor sier de alltid "en finaleuke" og "en finale". Det er vel bare en finaleuke: finalen/finaleuken?

én per sesong da

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, smalls skrev:

Håper noen slipper kula :) 

Jeg og, men tror ikke det skjer dessverre

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Skam4life skrev:

Han ble nå reddet på grunn av Jørgen hadde den buketten? Den måtte jo bety noe

Har lite troa på at de bare bestemte den regelen akkurat der og da. Noe av det er klart styrt av produksjonen, men ikke alt.

Det er da klart at alt er styrt av produksjonen. 

Poenget er uansett at Øystein og Eileen har vært heldige begge to med å komme dit de er. De har absolutt ikke løftet en finger for å komme til finalen. Jeg liker Eileen godt, men jeg kan jo fortsatt se det for hva det er. 

Anonymkode: b4268...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Når blir episoden på Tv3 play lagt ut? 

Anonymkode: db34b...155

AnonymBruker
Skrevet

Caksel: "det er viktig å ikke lyge" Hva gjør Caksel under Pandoras? Lyver så det renner av han....

Anonymkode: 33445...e3e

• Liker 12
Skrevet

Har de ikke sminkører der inne eller? Sminker deltagerne seg som dødsengler selv? Merker at Vegard og Jørgen er helt håpløst sminket, mens Eileen og Daniel har fin dødsengelsminke..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sandras look i finalen minner meg om Yzma fra Kuzco :fnise: Blå øyenskygge med edderkoppvipper?! No fucks given that day Sandra

latest?cb=20120902202747

Endret av Tapas
  • Liker 15
Skrevet

Er så lei alle pausene til tv3, såvidt startet så er det ny pause :sur: 

• Liker 3
Skrevet (endret)

,,

Endret av Tapas
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, minister-mio skrev:

Dette er første sesong jeg ser på, men jeg syntes absolutt ikke Øystein er likanes

Jeg liker heller ikke Øystein, men jeg tror jentene oppfatter han som sympatisk, og at guttene ser på han som en god kompis. 

Anonymkode: 6d535...2e7

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...