Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eileen gir jo faktisk gode råd!

Anonymkode: 08a2a...572

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Nå kom jeg på det! Carl Aksel minner meg om Alexander Molteberg i fra Kongsvik Videregående!! xD Hahaha! Han snakker helt likt!

Anonymkode: bd4a9...68b

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, Smookiekins skrev:

Henning er kjekkest (punktum!)

Har du ikke fått med deg at Mayoo ser best ut? 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Stakkars Mayo, som han styrer og stresser med utseendet sitt. Parfyme før han legger seg for at han ikke skulle lukte hud! Og den dype recapen fra treningen - "så kjente jeg at det rant svette, og jeg hadde olje på, og så så Eileen på meg".  :fnise:

Til å være så bekymra over skjebnen sin der, virka det ikke som gutta tok noen voldsomme grep for å snakke med jentene før parseremonien. Kan være det ble klippa vekk, men den derre bromancen som gjør seg gjeldende hvert år er så kjedelig... hvorfor involverer de ikke jentene mer i snakket sitt :P

Ellers tenker jeg at de må kjede seg noe helt sykt der inne, basert på reaksjonen da de skrudde på musikken.

Endret av Selma1984
  • Liker 5
Skrevet

Jaaaa endelig Pandoras😍😍😍🎉🎉🎉

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, The Kitten skrev:

Har du ikke fått med deg at Mayoo ser best ut? 

Jeg er ikke enig med verken han eller alle jentene som peker på han med hatten aka Øystein 

• Liker 2
Gjest Evelynita
Skrevet

Jeg blir forbanna om det ikke er ordentlig Pandoras i år!!

Skrevet
2 minutter siden, Selma1984 skrev:

Stakkars Mayo, som han styrer og stresser med utseendet sitt. Parfyme før han legger seg for at han ikke skulle lukte hud! Og den dype recapen fra treningen - "så kjente jeg at det rant svette, og jeg hadde olje på, og så så Eileen på meg".  :fnise:

Til å være så bekymra over skjebnen sin der, virka det ikke som gutta tok noen voldsomme grep for å snakke med jentene før parseremonien. Kan være det ble klippa vekk, men den derre bromancen som gjør seg gjeldende hvert år er så kjedelig... hvorfor involverer de ikke jentene mer i snakket sitt :P

Ellers tenker jeg at de må kjede seg noe helt sykt der inne, basert på reaksjonen da de skrudde på musikken.

Det var dagens høydepunkt for han det, det øyeblikket han hadde perfekt mengde olje og svette på seg. En historie verdt å fortelle såklart!

• Liker 17
Skrevet
4 minutter siden, Smookiekins skrev:

Jeg er ikke enig med verken han eller alle jentene som peker på han med hatten aka Øystein 

:ler: Jeg tullet bare. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

:ler: Jeg tullet bare. 

I know. Men Mayo synes jo fortsatt at Mayo ser best ut.

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, Selma1984 skrev:

Haha, ja det virka som han hadde sitti litt alene og hissa seg selv opp noe vakent, det var liksom ikke måte på hvor "skjip" Synnøve var, ass. Mye affekt på gang!

Ja, han gikk fryktelig fort fra "pinky swear" til å bli drittlei og knapt makte å være i samme rom som henne. Forholdet brast visst da hun sto over en runde med flasketuten peker på. 

• Liker 25
Skrevet

Nei, Øystein er IKKE kjekk. Personlig syns jeg han brannmannen med skjegget var søtest, men ingen av de gutta der er kjekke. Jeg liker faktisk Eileen, for hun virker som en hyggelig jente. Hun minner meg veldig mye om Heidi Stueflotten fra sesong 3, altså en ordentlig jente med litt "mhm"-preg :fnise:

Mikaela, Øystein og Carl Aksel er nok de tre jeg misliker mest akkurat nå. 

• Liker 11
Gjest marizz
Skrevet (endret)

Programmet blir så mye kjekkere om man følger tråden her inne:fnise: Lo godt av Chiauaua(??)-kommentaren blant annet!

Jeg liker faktisk Eileen jeg og. Hun ser gjerne litt dum og blond ut, men synes hun virker veldig hyggelig, empatisk og nesten litt smart om man ser bort i fra "mhm".

Endret av marizz
AnonymBruker
Skrevet

Syns Jonas er døds kjekk :rodmer:

Anonymkode: db2f4...d6d

• Liker 6
Gjest incognita
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan i hvert fall ikke være replikker de har fått utdelt, for ingen komiker kan komme opp med så mange gullkorn på så kort tid. :rulle: hoho

Anonymkode: b521a...533

Beste var han som gikk inn på solo og ble overrasket over hvor utrolig dårlig standard det var der og sier noe sånt som "skulle nesten tro det er skjult kamera eller noe, .....eller det er det jo da men... " :fnise: 

Hvem var dette? :klo: Har ikke festet seg helt tydeligvis. 

Annonse
Skrevet

Jeg tror egentlig Mayo bare er kjempeusikker på seg selv. Han overtrener (altså, han trener på rommet før fest, når de andre vanligvis vorser/kler seg), tar på parfyme før han legger seg og klarer generelt ikke å fokusere på noe annet enn sitt eget utseende. Er nok overkompensering og forsøk på å overbevise seg selv om at man er bra nok.

Sykt kjipt at Jørgen røk ut. Altså det er dag 2. Hvor bundet kan de være allerede? Spill litt da. De virker så forsiktige. 

Også litt irritert over at de har klart å sende ut to folk og ta inn to nye i løpet av to dager. Har de det travelt? Kan de ikke prøve å bygge litt relasjoner og få oss litt kjent med karakterene før de skal byttes ut?

AnonymBruker
Skrevet

Mayo har helt lik stemme som Egil Svartdal. 

Anonymkode: 508c3...b51

• Liker 4
Skrevet

Synes det er litt kjedelig når deltakere forsvinner etter 2 sekunder.. føles helt bortkastet. Kan forstå at ingen av jentene ville stikke seg ut ved å ta eplet så tidlig i spillet da.

• Liker 7
Skrevet

Men jeg skjønner jo på en måte hvorfor de ikke ville kjøre spillet fullt ut i dag. Det smarteste de kan gjøre (som også er mest kjedelig for oss seere), er og ligge i skjul lenge før man må ta et valg. Som Synøve (?) sa, så får jo de andre deltakerne fort sine tanker hvis man er for hard for tidlig. De vil da se på deg som en konkurrent, og danke deg ut. Ja, jeg har også begynt med PH-språk, men lever meg inn i rollen, da :fnise:

Det er i det minste det jeg hadde gjort. Når folk tror du er på badeferie, så er du liksom ingen trussel.

Skrevet

Er det bare jeg som får inntrykk av at Mikaela ikke tør å stå for de valgene hun tar eller de målene hun har satt? Virker som hun hadde sex med hattelars (navnene sitter ikke helt enda) mer eller mindre utelukkende for å ikke fremstå som kjedelig. Og det blir ikke noe bedre når hun ikke får seg til å innrømme det dagen derpå. Litt sånn "frivillig voldtekt" hvis man kan kalle det det.

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...