AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Del Skrevet 8. januar 2016 Trenger man egentlig reiseseng til baby, eller kan baby fint sove i liggedelen til vogna når vi er på besøk det første året (eller til når den da blir for liten altså) Takk for svar. Anonymkode: b1f7b...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirius Skrevet 8. januar 2016 #2 Del Skrevet 8. januar 2016 Lykke til med å få en ettåring til å ligg e i ro i en bagdel når den skal sove vi har hatt god bruk for vår reiseseng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Del Skrevet 8. januar 2016 3 minutter siden, Tirius skrev: Lykke til med å få en ettåring til å ligg e i ro i en bagdel når den skal sove vi har hatt god bruk for vår reiseseng. Jeg får prøve å ordlegge meg litt annerledes da: De første månedene. dvs fra baby er nyfødt, holder det å ha med vogn som overnattingsmulighet, eller SKAL baby ligge i en ordentlig seng? Jeg ønsker å vite rett og slett om jeg må kjøpe dette nå med en gang eller om jeg kan ta det når baby blir litt større. Anonymkode: b1f7b...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke84 Skrevet 8. januar 2016 #4 Del Skrevet 8. januar 2016 Det kommer an på ungen og behovet. Vi hadde en stor bag (Emmaljunga) til førstemann, så bagen ble ikke byttet til sportsdelen før ungen var 8 måneder. Så vogna holdt til soving når vi var borte frem til da. Men etter dette ble vogna for trang, og ikke alle vi besøker har dobbeltseng i full størrelse. Hos svigermor feks deler mannen og jeg seng på 120... Da er det vrient med baby i senga. Så da skaffet vi reiseseng. Hadde vi vært sjelden på overnatting hos noen så kunne vi funnet alternative løsninger, men vi var på farten gjerne en gang i mnd. Vi hadde null behov for reiseseng før bagen til vogna ble for liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. januar 2016 #5 Del Skrevet 8. januar 2016 Hun er bare 4 måneder, men vi har ikke hatt behov for reiseseng enda. På dagtid sover hun i armene våre/på oss eller i babynest på f.eks en sofa, eller i bagdelen på vogna. Om natta ligger hun i senga sammen med oss eller i babynest plassert et passende sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 8. januar 2016 #6 Del Skrevet 8. januar 2016 Du kan fint vente til baby er litt større med å kjøpe reiseseng Helt greit å la de sove i bagdelen første månedene hvis dere er bortreist. Etterhvert ser du ann baby, men jeg ville kanskje siktet på å hatt reiseseng fra ca 6 mnd. De blir mer aktive etterhvert, ofte også på natten, så de trenger litt mer plass og sikkerhet rundt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 8. januar 2016 #7 Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde ventet med å kjøpe til det evnt ble behov for det. En baby blir veldig liten i ei reiseseng, og det er lunere å sove i bagdelen. Mye lettere å bære rundt på en bagdel😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #8 Del Skrevet 8. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger man egentlig reiseseng til baby, eller kan baby fint sove i liggedelen til vogna når vi er på besøk det første året (eller til når den da blir for liten altså) Takk for svar. Anonymkode: b1f7b...775 De første 4 til 5 mnd. Trenger du ikke reiseseng, men kan fint bruke bagvognen, eller en egen sovebag. Problemet er at mange barn ikke liker å ligge nedi en mørk reiseseng, nesten på gulvet, når de er vant til å ligge i en åpen spri Anonymkode: 16342...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #9 Del Skrevet 8. januar 2016 Vi brukte reisesenga som lekegrind hjemme, det funket supert, da slapp vi å kjøpe lekegrind og hadde seng da vi trengte det. Evt når andre med barn kom på besøk kunne vi si at de ikke trengte å ta med det selv. Anonymkode: d073b...ff5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #10 Del Skrevet 8. januar 2016 Tusen takk for svar Da kjøper vi ikke det med det første, men ser an behovet Anonymkode: b1f7b...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå