Gå til innhold

store porer/arr

Anbefalte innlegg

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Er litt for glad i å klemme ut sorte prikker, og har nå endt opp med endel store porer(arr?) rundt nesevingene. Finnes det noe som kan minske porene igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var det jo ikke de talgen hun skulle bli kvitt men de store porene...dessuten har jeg nok ingen tro på at vanlig tape hjelper til den slags... :roll:

Men uansett,

God rensing av hud med påfølgende toner og krem skal hjelpe litt på store porer, peelingkrem mot store porer eventuelt en skrubbmaske du lager selv av havregryn funker også bra. Med mindre arrene er såpass store at du må til hudpleier for å bli kvitt dem.

Skrevet

+ rikelig med rent vann og morsjon, samt nok søvn hver dag... og fuktighet til huden utenfra. Om huden er fet eller tørr trenger den uansett fuktighet, du må bare finne ut hva slags.

Jo, også må du finne en produktserie som holder de sorte prikkene i sjakk slik at du ikke har noe å klemme ut hele tiden. Ikke sant?

Styr unna billige hudpleieprodukter fra dagligvaren, og kom deg til en spesialist i hud - kosmetolog eller hudpleier! Hun vil nok kunne anbefale deg gode produkter

Skrevet

Hva med den nye cremen fra Clinique da? Pore minimizer? Vet ikke noe mer enn at jeg har sett reklame jeg, men det står sikkert noe på clinique sine hjemmeside f.eks..

Gjest Lilleulv
Skrevet

Anbefaler å snakke med en hudpleier jeg.

Skrevet
Anbefaler å snakke med en hudpleier jeg.

Det er sikkert det beste ja

Gjest Anonymous
Skrevet

Har prøvd den nye kremen fra clinique som er reklame for - synes ikke den hadde noen effekt i det hele tatt jeg! :cry:

Men det som derimot virker, er en liten tube fra samme serie, nemlig clinique more minimizer instant perfector!! En liten vidundertube på 15 ml som man tar over eller under makeupkrem, og som bare "tryller" vekk porer og svarte prikker! Iallfall en enorm forskjell, bruker den på haken og nesen og er avhengig.

Og ikke så dyr heller, 150-200 tror jeg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...