Majott Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Hvilket hverdagsservise er verdt å samle på? Jeg liker godt Le Creuset fra Kitchn, men er det andre som er bedre?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Jeg samler på denby heritage fra tilbords, minner litt om le creuset ditt, men mykere farger. Tåler mye. Anonymkode: 3b391...6df
Anglofil Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Vi samler på Le Creuset i turkisblått, samt Grand Cru fra Rosendahl. Bruker begge litt om hverandre. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 "Lilje" fra Perfect Home samler vi på. Fint hverdagsservise, og helt grei pris! Anonymkode: 883f6...f9d
MapleSirup Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 teema til Iittala nevner jeg igjen:) I likhet med Le Creuset, og i motsetning til mange andre, så går det i ovnen fordi det er stengods. Fåes i mange farver.
MapleSirup Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Den 8.1.2016 at 16.08, AnonymBruker skrev: Jeg samler på denby heritage fra tilbords, minner litt om le creuset ditt, men mykere farger. Tåler mye. Anonymkode: 3b391...6df Ja, Denby går også i ovnen. Men der har jeg opplevd 2 ganger at servisene går ut av produksjon!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Iittala Sarjaton. Går i ovn og mikro. Veldig lette og slette - kommer ikke til å gå lei av dem. Anonymkode: 89bf3...fc4
melatonin Skrevet 10. januar 2016 #8 Skrevet 10. januar 2016 Hverdagsservis? Der kjøre jeg bare helt vanlig hvitt fra ikea. Her vi bor er det så fryktelig mye kalk i vannet så alt som vaskes ofte blir stygt.
Gjest SykkelJenny Skrevet 10. januar 2016 #9 Skrevet 10. januar 2016 Har Figgjo Verde. Et enkelt, elegant og solid servise. Har både til frokost og middag - hverdags. Det er så fint at jeg bruker det om jeg har gjester også .. bruker bare finserviset mitt jul og nyttår. http://www.figgjo.no/alle/basisserier/figgjo-verde.html
Gjest Margit Spat Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 Vi har Porsgrund Sense middagstallerkener og suppeskåler. Hvis det ikke var for at vi allerede hadde frokostservise, så ville jeg kjøpt frokosttallerkener, også. Serviset er helt hvitt og veldig enkelt, og kan kombineres med omtrent hva som helst annet. I reklamen står det at det tåler stekeovnen, men jeg har aldri tatt sjansen, så jeg har ingen erfaring med om det går. Derimot har tallerkenene vært utallige ganger i mikrobølgeovnen, og det har i alle fall gått bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå