Gå til innhold

Store damer ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til steder osv hvor man kan finne/sjekke opp store damer ?  Kall det gjerne en fetisj,men synes det er så søtt med de skikkelig overvektige jentene og er på utkikk etter kjæreste :)

Anonymkode: 35216...5f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er vel på nett og byen som alle andre..?

Anonymkode: 6063d...c23

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips til steder osv hvor man kan finne/sjekke opp store damer ?  Kall det gjerne en fetisj,men synes det er så søtt med de skikkelig overvektige jentene og er på utkikk etter kjæreste :)

De kan du sjekke opp overalt hvor du finner damer, er ikke sånn at vi overvektige gjemmer oss (fremdeles ikke i hvertfall).

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet

frodig.no f.eks

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mc donalds?

Anonymkode: 2ed36...55a

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

"Frodig" er kanskje det minst sexy ordet jeg kan tenke meg. Frodig. Frode. "Frode-ig". En kvinne som er Frode-aktig. En gigantisk Frode-kvinnemann. Et fettlass med masse grønt vekst. Froskefett. Frodig. En digresjon. 

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Arcturus skrev:

"Frodig" er kanskje det minst sexy ordet jeg kan tenke meg. Frodig. Frode. "Frode-ig". En kvinne som er Frode-aktig. En gigantisk Frode-kvinnemann. Et fettlass med masse grønt vekst. Froskefett. Frodig. En digresjon. 

Du har tatt deg et glass du og?

• Liker 13
Skrevet
13 minutter siden, visp skrev:

Du har tatt deg et glass du og?

;)

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Arcturus skrev:

;)

Eller to, haha!

AnonymBruker
Skrevet

Nettdating, ute på byen, tinder, osv. Vi er ganske mange og befinner oss stort sett overalt. 

Anonymkode: 6e136...c06

• Liker 3
Skrevet

Må vel ut og lete da....;) Ts

Skrevet

Må bare si meg helt enig med TS her,store damer har noe eget,vakkert og sensuelt over seg ! 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Vær forsiktig. Fedme kan ha sammenheng med dårlig selvtillit, depresjoner og angst m.fl.

Treffer du en av disse så er ikke selve fedmen det største problemet, men alt av negativitet som følger med i hodet på den personen.

Anonymkode: 9a91b...639

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær forsiktig. Fedme kan ha sammenheng med dårlig selvtillit, depresjoner og angst m.fl.

Treffer du en av disse så er ikke selve fedmen det største problemet, men alt av negativitet som følger med i hodet på den personen.

Mulig...Men mange damer er da vel fornøyd med seg selv og liker kroppen sin selv om den er stor også.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Masser av dem på Tinder. Og Fetlife sikkert :fnise:

Skrevet
5 minutter siden, Trøndermann skrev:

Mulig...Men mange damer er da vel fornøyd med seg selv og liker kroppen sin selv om den er stor også.

De færreste damer er vel veldig fornøyd med seg selv og egen kropp, stor eller liten?

Anonymkode: 8dd60...dd9

• Liker 5
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om det å møte noen som faktisk liker en som stor, kan være en av tingene som gjør noe med nettopp disse problemene? Så derfor skal man skygge unna altså.. hmm

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om det å møte noen som faktisk liker en som stor, kan være en av tingene som gjør noe med nettopp disse problemene? Så derfor skal man skygge unna altså.. hmm

Enig ! Jeg kommer iallefall til å ta sjansen hvis det skulle passe sånn en gang :)

Skrevet
Den 11.1.2016 at 14.02, toothfairy skrev:

Masser av dem på Tinder. Og Fetlife sikkert :fnise:

Takk for tipset. Få sjekke ut fetlife :P

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...