Gå til innhold

De beste joggeskoene du har eid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne legg ved bilde h modellnavn. 

:)

Anonymkode: 90711...56c

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

BIlde?! Eg tek då ikkje bilde av joggeskoa mine... 

Eg trur dei beste skoa eg har hatt nokon gong er Newton Gravity. Eg har kjøpt meg nye Newton-sko no, men eg har kjøpt Distance i staden. Dei er heilt knalle!

AnonymBruker
Skrevet

Sauconny Guide. Perfekte for mine overpronerende føtter.

Anonymkode: eccae...9fa

• Liker 1
Skrevet

Asics gel kayano.

Skrevet

Asics Kayano, har bare brukt disse siste 10 årene, super demping og god passform. Har prøvd andre sko i butikken når jeg kjøper nye, men ender alltid med Kayano :-)

AnonymBruker
Skrevet

Mange som skryter av Kayano. Har brukt de en sesong, men jeg synes de er tunge å løpe med. Som å løpe på en tjukkas.

Anonymkode: 2d907...9ff

Gjest snoopy_93
Skrevet

Disse!!! 
Har slitt med av og på vondt i ryggen og disse skoene er som å gå på myk jord, lette å ha på, stabile og ja. <3

Saucony Stabil CS

skoskosko.jpg

Skrevet

Asics Nimbus gel 14. 

Både Kayano og Nimbus er de beste seriene innenfor Asics. De er dog ganske forskjellige fra hverandre med tanke på stabilitet og over/under-ponering.

Gjest pellepirat
Skrevet

Nike free run 5.1

De første to-tre ukene tenkte jeg at disse funket rett og slett ikke. Men etter at de tilpasset seg foten så fungerer de helt utmerket. De er kjempelette noe jeg synes er en fordel. Eneste ulempe er vel at de ikke har samme demping som andre sko, så det spørs litt på bruken. Skal du kun jogge på asfalt ville jeg kanskje valgt noen andre, men de er mine favoritter.

AnonymBruker
Skrevet

Vibram Fivefingers Bikila. Fantastiske sko! Som å løpe barfot, bare at man ikke får vondt under føttene. ;) 

Anonymkode: b77c7...8f7

Skrevet

Montrail Mountain Masochist, uten tvil! Desverre er de klin umulig å få tak i lengre (i Norge). :(

Skrevet

Mizuno wave rider 18. Utrolig deilige å ha på! 

Skrevet

Nike vomero! Har hatt alle fra 5-6(?) til nå zoom 10! 

Det er som å løpe på luft. God demping og herlig passform til mine litt brede føtter. Anbefaler en tur på løplabbet for å teste pronasjon osv, for deretter å kjøpe sko som passer din fot! :tommelopp: 

Skrevet
9 timer siden, Drikkeflaska skrev:

Mizuno wave rider 18. Utrolig deilige å ha på! 

Helt enig! Har hatt mange ulike sko gjennom årene, men aldri før hatt den "wow"-følelsen som jeg opplevde da jeg tok på meg disse. Utrolig gode og stabile sko. 

• Liker 1
Skrevet

I disse dager er det Asics Gel-kayano 21, men de aller beste er et eldgammelt par fra Mizuno (type 15 år gamle) som jeg har løpt i stykker. Aner ikke modell,  men jeg antar det er en tidlig versjon av Wave Inspire. 

Jeg overpronerer.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...