AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Hei! Har et problem, og håper noen her har noen gode tanker.. For 9 måneder siden ble det slutt mellom meg og eksen. Vi hadde vært sammen i 7 år, og var veldig bra forhold. Synes jeg ihvertfall. Men plutselig en dag slo han opp med meg, og jeg ble helt fra meg og ødelagt. Jeg ble utrolig såret, og begynte raskt å date nye. Antakeligvis mest for å få bekreftelse på at jeg fortsatt var attraktiv, og bra. Én måned etter det ble slutt, møtte jeg en mann jeg kom veldig godt overens med. Alt klaffet med en gang. Vi hadde en god tone, de samme verdiene, trivdes godt i hverandres selskap. Nå har det gått 8 måneder, vi er sammen hver dag, bor praktisk talt sammen. Men hele tiden har jeg vært usikker - hvordan vet jeg at han ikke er en rebound? Og i går kom nyheten om at jeg har blitt gravid.. Han er utrolig glad, omsorgsfull og gleder seg veldig. Jeg vet at han blir verdens beste far. Han har en god jobb, god familie, venner. Men jeg er fortsatt så utrolig usikker (og nå hormonell!). Hva gjør jeg? Skal jeg hoppe i det og prøve? Jeg er 28 år gammel. Noen som har lignende erfaringer? Anonymkode: 71bca...5d0
Juniper Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Har forholdet holdt i 8 måneder så synes jeg du kan legge vekk tankene om at han er "bare en rebound". Det kan like gjerne være mannen i ditt liv som du traff på et litt rart tidspunkt. Hopp i det! Og gjør ditt beste. Du har jo ikke så mye å tape slik situasjonen er. Om han gleder seg til barnet så blir han knust om du tar abort. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Go for it, og gled deg over mann og barn :-) Anonymkode: aab43...4b8
Gjest Snuppi Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 (endret) Dere har vært sammen i 8 måneder da er mannen ingen rebound. Dere bor praktisk talt sammen, sier du. Du må da være glad i mannen når dere tilbringer så mye tid sammen. Endret 8. januar 2016 av Snuppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå