AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Holder det å holde katten inne i 4 uker før tilvenne til utelivet? Voksen katt som har gått ute før, men som har flyttet. Katten er litt rastløs og jeg tror hun hadde hatt godt av å fly litt ute. Anonymkode: a7a1c...c8a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har alltid brukt fire uker som tommelfingerregel selv, men har også sluppet ut katt tidligere etter flytting da jeg hadde en katt som bokstavlig talt klatret på veggene etter to uker. Det viktigste er vel ikke antall uker, men hvorvidt katten ser ut til å ha slått seg til ro og anser stedet som sitt nye hjem. Anonymkode: b0c2d...846
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Ville vært forsiktig med å slippe ut katten for tidlig, og i allefall nå om vinteren. Det er vel rimelig kaldt jevnt sett over hele landet nå om dagen. Anonymkode: 1c8d1...b0a
evelynn Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Vi flyttet om sommeren og terrassedøra var åpent hele tida og katten likevel hold seg på terrassen de første ukene. Det tok litt tid til hun våget å gå på tur så kanskje det er bedre å stole på katten? Men som jeg sa - det var sommeren så litt annerledes enn nå i kulda. Døra stå åpne og hun kunne gjemme seg i huset når som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå