sonush Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har en skadet håndledd, som gjør at Jeg har smerter, og er blitt avhengig av å bruke støtteskinner som inneholder en metal del. På en flyreise på 15 timer klarer Jeg ikke Meg uten den. Hvordan blir det med sikkerhetskontroll? Vil de godta en slik skinne med metall del? Noen med erfaring om sånt?
hjertesukka Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Du kan vel ta den med og ta den på etter at du har vært gjennom kontrollen?- Jeg har erfaring med slike, og en gang glemte jeg meg ut og hadde en sånn støtteskinne på kneet. Pluss to-tre lag med strømpebukser, tights og stramme sokker. Gjett om jeg fikk jobb i kontrollen med å ta av alt dette.......så klok av skade..... Det går altså helt fint hvis du bare ikke gjemmer den under masse klær. Vis den fram!
sonush Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2016 Problemet er ikke at Jeg ikke kan/vil vise det, og Jeg kan være noen minutter uten å bruke den. Jeg var bare redd for at de vil se på Det som potensielt våpen, og ta den inn.
hjertesukka Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Ok, da skjønner jeg. Det kan jeg vanskelig tenke meg at de gjør. Nå vet jeg ikke hvordan din skinne ser ut, men jeg får mine hos ergoterapeuten eller kjøper de på apoteket. Og de ser veldig lite ut som et våpen.
sonush Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2016 11 minutter siden, hjertesukka skrev: Ok, da skjønner jeg. Det kan jeg vanskelig tenke meg at de gjør. Nå vet jeg ikke hvordan din skinne ser ut, men jeg får mine hos ergoterapeuten eller kjøper de på apoteket. Og de ser veldig lite ut som et våpen. Vanlig beige Futuro håndleddskinne kjøpt på apoteket. Regner med at det går greit.
Glitnir Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Den 8. januar 2016 at 16.31, sonush skrev: Vanlig beige Futuro håndleddskinne kjøpt på apoteket. Regner med at det går greit. Garantert helt uproblematisk. Bare ta den av i sikkerhetskontrollen og kjør den igjennom sammen med resten av håndbagasjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå