AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har en baby på 6 uker, så nå var det på tide å trene igjen. Har siden fødsel gått ned 5 kg ved hjelp av turer og lett hjemmetrening. Jeg la på meg veldig mye i svangerskapet. Veldig mye! Jeg har alltid vært aktiv, men gikk dessverre inn i en depresjon under graviditeten da jeg måtte ty til krykker tidlig pga bekkenløsning. Var også en del kvalm, så jeg spiste det jeg klarte å få i meg som dessverre var mye usunn mat og snop. Og i tillegg så hjalp det heller ikke på at jeg fikk lavt stoffskifte tidlig i svangerskapet. For å si det slik, så ser jeg ikke ut som fotballfrue etter graviditeten. Jeg har fremdeles pløsete mage. i hvert fall; jeg gikk kjapt i oppoverbakke på trede-møllen da en far (bestefar? Han var i hvert fall 50 år) med et barn på ca 2-3 år stoppet opp ved siden av meg og kommenterte: "haha, se så dumme folk er. De eter og eter og nå skal de trene. Haha. Dum!". Og lo av meg og pekte jeg svarte at det synes jeg var en fryktelig unødvendig og sårende kommentar, og at det ikke er lenge siden jeg fikk barn.. Han bare smilte og lo. Vet ikke om han forstod meg, da han pratet gebrokkent til meg, men jeg håper det. Han var ikke akkurat så veldig slank han heller. Ble så flau at jeg hentet babyen min og dro der i fra.. Anonymkode: b9424...2e5
Pringle Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Utrolig uhøflig. Men tenk på det sånn, du er bare tjukk, det kan du gjøre noe med - han er dum, og det er sannsynligvis umulig å rette på! Klem til deg, du er tøff! 26
Gjest Runforit Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Sånne mennesker må du bare heve deg over! Det er jo han som er stokk dum idiot som føler for å rakke ned på andre så han kan føle seg bedre med seg selv. Sånne som han kalles mobbere og er mennesker med lavt selvbilde og lite intelligens. Det er supert at du allerede har klart å gå ned i vekt og nå vil bli enda sprekere fremover. Både du og baby vil nyte godt av det Du har ingen grunn til å være flau! Han dusten derimot burde krype ned i et hull og skamme seg!
Thanda Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Enig med Pringle, han er dum. Stå på videre og ikke la han eller hva han sa komme i veien for deg og treninga. Du har ingenting å være flau for!
Gjest Sisti Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Dette mennesket kan jo ikke ha vært helt normalt... Grusom ting å si av han, men han kan jo ikke ha kontakt med virkeligheten overhodet.
Gullik Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Slike folk får du ikke gjort mye med, ergo ingenting å bruke energi på. Når man presterer å komme med en slik kommentar til en fremmed er det dramatisk mangel på hjerneceller og sosial intelligens.
Honey Dew Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Du skulle svart han det som Pringle sa. Da tror jeg han hadde blitt ganske flat. Husk på det hvis han gjør dette igjen
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 Vet du, du burde sagt fra til lederene på senteret! De fleste senter med respekt for seg selv vil ikke godta slik oppførsel! Han burde blitt bortvist! Hev deg over det! Det er han som er idioten her! Anonymkode: 6f390...ee1 4
Gjest Ms. Daisy Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 Hev deg over det. Ser du ham en annen gang så gi gjerne svar på tiltale. Du er god som er kommet deg på trening. Fortsett. Å gå ned i vekt skal ta litt tid om du gjør det på en god og sunn måte. Synd at enkelte ikke har antenner nok til å oppføre seg. Lykke til
Pinkee Skrevet 8. januar 2016 #10 Skrevet 8. januar 2016 Ikke at jeg er så slank selv at det gjør noe, men når jeg ser folk som tydeligvis akkurat er begynt å trene, med noen kilo for mye, så gir jeg dem en stille applaus jeg. Godt dem vil prøve å gjøre noe. IKKE la slike idioter ødelegge treningen for deg, og gi beskjed til personalet neste gang du ser han/neste gang du er der. Slike mennesker vil ingen ha gående fritt rundt på et treningssenter! Kjenner jeg blir mer og mer arg på denne idioten, etterhvert som jeg tenker på det 2
Berit Skrevet 8. januar 2016 #11 Skrevet 8. januar 2016 29 minutter siden, Pringle skrev: Utrolig uhøflig. Men tenk på det sånn, du er bare tjukk, det kan du gjøre noe med - han er dum, og det er sannsynligvis umulig å rette på! Klem til deg, du er tøff! Veldig bra
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #12 Skrevet 8. januar 2016 TS, jeg vet alt om hva et svangerskap kan gjøre med (mot) kroppen. Når det eneste man får i seg er Burger King Crispy Chicken hamburgere og surt godteri, når vekta viser 20 kilo mer enn da man ble gravid, og når man får lavt stoffskifte som gjør at kroppen ikke spiller på lag. Som gravid fikk jeg høre "oj, du har blitt tjukk!", og som nybakt mor fikk jeg høre "du ser bra ut, altså, til å ha født to barn". Jeg var deprimert, utslitt, dritt lei av en kropp som ikke føltes som MIN. Jeg begynte å trene, og i løpet av noen måneder hadde jeg trent av meg alle mammakiloene. Jeg fortsatte å trene, og jeg har nå en sånn "fotballfruekropp" som jeg ikke engang hadde drømt om å få. De som kalte meg tjukk har for lengst måttet spise de ordene, og på en merkelig måte er jeg glad for at de kalte meg det. Det ga meg en enorm viljestyrke, og det var det jeg trengte for å komme i gang med treningen. Så ts: ikke dropp treningssenteret. Vis den gamle gubben at du er sterk, og at sånt dritt preller av deg. Han er bare misunnelig fordi du er ung og sprek, og han vet at han blir eldre og skrøpeligere for hver dag som går. Anonymkode: b813e...34b 1
Sofw Skrevet 9. januar 2016 #13 Skrevet 9. januar 2016 Vel, for å si det sånn: jeg hadde nok fått trent litt boksing den dagen...
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #14 Skrevet 9. januar 2016 Den 8. januar 2016 at 12.22, AnonymBruker skrev: Vet du, du burde sagt fra til lederene på senteret! De fleste senter med respekt for seg selv vil ikke godta slik oppførsel! Han burde blitt bortvist! Hev deg over det! Det er han som er idioten her! Anonymkode: 6f390...ee1 Veldig enig i dette! Anonymkode: 3e223...7bc
Gjest cheshirecat Skrevet 9. januar 2016 #15 Skrevet 9. januar 2016 Den 8. januar 2016 at 11.52, AnonymBruker skrev: Jeg har en baby på 6 uker, så nå var det på tide å trene igjen. Har siden fødsel gått ned 5 kg ved hjelp av turer og lett hjemmetrening. Jeg la på meg veldig mye i svangerskapet. Veldig mye! Jeg har alltid vært aktiv, men gikk dessverre inn i en depresjon under graviditeten da jeg måtte ty til krykker tidlig pga bekkenløsning. Var også en del kvalm, så jeg spiste det jeg klarte å få i meg som dessverre var mye usunn mat og snop. Og i tillegg så hjalp det heller ikke på at jeg fikk lavt stoffskifte tidlig i svangerskapet. For å si det slik, så ser jeg ikke ut som fotballfrue etter graviditeten. Jeg har fremdeles pløsete mage. i hvert fall; jeg gikk kjapt i oppoverbakke på trede-møllen da en far (bestefar? Han var i hvert fall 50 år) med et barn på ca 2-3 år stoppet opp ved siden av meg og kommenterte: "haha, se så dumme folk er. De eter og eter og nå skal de trene. Haha. Dum!". Og lo av meg og pekte jeg svarte at det synes jeg var en fryktelig unødvendig og sårende kommentar, og at det ikke er lenge siden jeg fikk barn.. Han bare smilte og lo. Vet ikke om han forstod meg, da han pratet gebrokkent til meg, men jeg håper det. Han var ikke akkurat så veldig slank han heller. Ble så flau at jeg hentet babyen min og dro der i fra.. Anonymkode: b9424...2e5 WHAT!! 😳😳 det det er jo helt SJUKT!
minister-mio Skrevet 9. januar 2016 #16 Skrevet 9. januar 2016 Oj, er du seriøs? Han kan jo ikke være helt rett, ingen normale gjør sånt 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #17 Skrevet 9. januar 2016 Synes mest synd på ungen han fyren hadde med seg Hva er dette for holdninger å lære et barn? Si ifra til ledelsen på senteret. De vil kaste han ut tvert. Jeg gir også en stille applaus til alle overvektige, som begynner å trene og heier litt ekstra på de og håper de fullfører prosjektet sitt. Det gjør med glad å se at de ønsker å gjøre noe med det. Anonymkode: c16ab...8ee 1
Gjest Chloe87 Skrevet 9. januar 2016 #18 Skrevet 9. januar 2016 Hva er det som feiler folk?! Denne mannen burde seriøst bli kastet ut av treningssenteret! Men han må jo ærlig talt vært mindre begavet? Et oppegående menneske snakker da ikke sånn. Og hva søren vet han om hva du spiser?! Og hva så om du spiser usunt?! Det gjør mange av oss og vi er mange om å få noen ekstra kilo som vi trener for å få av igjen. I tillegg har du både hatt lavt stoffskifte og nettopp fått et barn! Ikke la deg gå i kjelleren av slike mennesker TS! Stå på og tro på deg selv! Bedre å være tjukk enn tjukk i hue!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå