EvaLena Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Evt angrer på noe du har sagt/ikke sagt? Jeg angrer på at jeg ikke fikk hjelp for angst og depresjon tidligere, da hadde jeg kanskje vært gift fremdeles. Ikke at jeg savner han lenger, men jeg angrer iallefall. Angrer også på at jeg klappet til begge barna mine en gang. Skjer aldri igjen. Angrer på at jeg ikke satset på utdanning da jeg var ung. Angrer på at jeg begynte i den jobben jeg er i nå.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Angrer på at jeg ikke tok et par år i utlandet mens jeg kunne. Og på at jeg ikke har reist enda mer enn jeg gjorde. Angret på at jeg stadig tok hensyn til en familie som gav f i meg. Anonymkode: 28dca...6f0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Og at jeg ble i forhold som var dårlige for meg, og som hindret friheten min. Og på en utdanning jeg tok som ikke førte til noe fruktbart på noe vis. Mye mer også, men det er det jeg kommer på nå. Anonymkode: 28dca...6f0
EvaLena Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2016 Ingen fler som angrer på noe som helst ?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Hm, egentlig ikke. Er tilstede i nuet - så prøver å gjøre riktige valg Anonymkode: 50683...98d
Snadder Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Angrer på at jeg har sløst bort tid på farsiden av familigen min når de egentlig gir faen.
EvaLena Skrevet 9. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2016 Kom igjen folkens, hva angrer du på!?,
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Angrer ikke på noe. Orker ikke bruke livet, som er slitsomt nok fra før, til å angre på ting jeg har gjort eller ikke gjorde. ☺
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 Jeg angrer på at jeg gjorde noe grusomt mot kvinnen i mitt liv. Jeg mente ikke å gjøre det og gjorde alt jeg kunne for å unngå det, men det skjedde likevel. Jeg angrer og skammer meg så jeg går i oppløsning innenfra. Anonymkode: d4a82...9a0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #10 Skrevet 9. januar 2016 Angrer på at jeg kjeftet skikkelig på hunden min. Anonymkode: b8a42...e61
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 9. januar 2016 #11 Skrevet 9. januar 2016 Angrer på at jeg er den personen jeg er Angrer på at jeg har latt angst ødelegge livet mitt sosialt sett
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #12 Skrevet 9. januar 2016 Jeg angrer på 60-70 % av alt jeg har gjort hittil i livet. Anonymkode: c6e7b...d0a
Ulla Ullsokk Skrevet 9. januar 2016 #14 Skrevet 9. januar 2016 Angrer på at jeg var sammen med ungdomskjæresten i 7 år, burde ikke gått tilbake til han da jeg klarte å slå opp etter tre år. Skulle gjerne være singel noen år før jeg traff mannen i mitt liv! Skulle ikke latt være å dra på folkehøyskole pga kjæresten. Men det er tross alt alt jeg angrer for og det er over 20 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå