mara2012 Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Skal på venninnetur til København snart. Var der i fjor på denne tiden også, men var så dårlig vær, så fikk ikke opplevd stort.. I tillegg gikk det mye mer penger enn beregnet. Tenkte å ha kontanter denne gangen, så jeg slipper å dra kortet hele tiden. Vi er interessert i shopping og gode tilbud, samt god mat/drikke, det er målet med turen. Forslag?
Gjest Ms. Daisy Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Shopping er det jo plenty av i Køben Nyhavn elsker jeg personlig pga atmosfæren og de sjarmerende bygningene. Er alltid innom Tivoli Strøget - perfekt for shopping Restaurant Noma, men bestill bord god tid i forveien da det er ganske stor pågang.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Tivoli er fantastisk.... like gøy for voksne som for barn. Har vært der mange ganger, aldri prøvd karuseller eller noe, men drukket øl/gløgg på utekafeer, spist god mat, sugd inn stemningen Anonymkode: 5af21...5d8
Jenki Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 Den 8.1.2016 at 10.55, AnonymBruker skrev: Tivoli er fantastisk.... Anonymkode: 5af21...5d8 Tivoli på kveldstid -Men på denne tiden av året er vel det meste stengt. Er bare noen spisesteder som er åpne tror jeg....
peppermyntete Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Ta en tur innom glypoteket (Ny Carlsberg Glypotek). Selv om dere skal shoppe/spise hele dagen i skikkelig købenstil så bør dere absolutt ta dere tid til dette museet, de har så utrolig mye flott!
Puny Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Mathallen i KBH er definitivt verd ett besøk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå