AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Hva fjerner dere sminken med? Jeg bruker effaclar H rensekrem, men føler liksom ikke helt at den fjerner sminken min? Etter dette bruker jeg Effaclar H sin akne krem. Bruker dette både morning og kveld. Anonymkode: c7e23...7f6
Gjest BabyBlue Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Jeg gikk selv på isokur, og hadde jeg gått tilbake i tid hadde jeg anbefalt meg selv en renseolje eller å bare bruke ren kokkosnøttolje eller olivenolje. Det er skånsomt og tilfører huden fett, noe som uansett er gunstig når man går på den kuren. Billig er det også Bare gå inn på en innvandrersjappe og kjøp kokkosnøttolje - det finnes både i krukke og flaske. Flaske er mest praktisk om det kun skal brukes på kropp og hår osv. Eller så bare går du inn på dagligvaren og kjøper en flaske med olivenolje (anbefaler kaldpresset). Jeg har sluttet helt med standard sminkefjerner. Enten bruker jeg ren olje eller noe ala DETTE. Det er verdt å merke at du bør rense huden etterpå med noe annet, eventuelt bare gå over med en vaskeklut og fjerne rester også ta en mild toner på en bomullsdott og gå over huden etterpå for å stabilisere PHverdien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå