Gjest Badebuksa Skrevet 8. januar 2016 #1 Del Skrevet 8. januar 2016 Eller, surrer..hva skal man kalle det? Flere som opplever det? "Du får post på døren idag", står det i appen om en pakke jeg fikk i POSTKASSA for flere uker siden. Og så stod det det samme lenge om en pakke jeg ikke fikk før i går. I kassa, ikke på døra. Idag står det at de har fått forhåndsmelding om en pakke jeg har bestilt, en pakke jeg i morges fikk HENTEKODEN til fordi den ligger på postkontoret!? Det der fungerer jo bare ikke, hva skjer a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 8. januar 2016 #2 Del Skrevet 8. januar 2016 måtte sjekke appen nå da jeg venter flere pakker i nærmeste fremtid. Pakken jeg fikk hentemelding om i går står nå som utlevert håper virkelig det er en feil også! Fader altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 8. januar 2016 #3 Del Skrevet 8. januar 2016 2 timer siden, Elysian skrev: måtte sjekke appen nå da jeg venter flere pakker i nærmeste fremtid. Pakken jeg fikk hentemelding om i går står nå som utlevert håper virkelig det er en feil også! Fader altså! Uffda, får håpe det bare er surr ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 8. januar 2016 #4 Del Skrevet 8. januar 2016 Med det vinterværet som har vært så er det ikke rart ting blir feil. Veier som er stengt og fly som ikke går pga storm (for noen uker siden). Jobber ikke der selv,men en kompis gjør det,og være har skapt mye tull,så blir det og mye tull med utleveringer o.l feks at pakker ikke har kommet selvom mld er sendt ut,pakker I retur pga tog med containere ikke går osv...alltid sånn når det er dårlig Vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. januar 2016 #5 Del Skrevet 8. januar 2016 2 timer siden, Elysian skrev: måtte sjekke appen nå da jeg venter flere pakker i nærmeste fremtid. Pakken jeg fikk hentemelding om i går står nå som utlevert håper virkelig det er en feil også! Fader altså! Fatter ikke hvorfor de ikke kan ha legitimasjons-plikt for å hente ut pakker. De har det jo på rekommanderte sendinger. Det er surt å tape 10 000,- på at pakken er utlevert til andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 8. januar 2016 #6 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) For min del ordnet det seg heldigvis! Pakken var ikke blitt levert ut! Puh! Pakke nr 2 dumpet ned i postkassen i dag, selv om jeg vet at leverandøren som sendte den, skulle sende den slik at den måtte hentes på postkontoret... Og status på pakke nr 3 oppdaterer seg ikke i app-en. PS! Ikke meningen å kuppe tråden din, TS! Endret 8. januar 2016 av Elysian skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 8. januar 2016 #7 Del Skrevet 8. januar 2016 4 timer siden, Elysian skrev: For min del ordnet det seg heldigvis! Pakken var ikke blitt levert ut! Puh! Pakke nr 2 dumpet ned i postkassen i dag, selv om jeg vet at leverandøren som sendte den, skulle sende den slik at den måtte hentes på postkontoret... Og status på pakke nr 3 oppdaterer seg ikke i app-en. PS! Ikke meningen å kuppe tråden din, TS! No problemo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå