Gå til innhold

Hvor finner man intelligente men sprøe jenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke smykk deg med fremmedord du ikke behersker, herr Smart. "Sier ikke at det er en direkte korrelasjon mellom utdannelse og intelligens, men en sammenheng er det." ;) 

Anonymkode: cd301...4ba

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Flytt til storbyen! Der er det flertall av kvinner, i Oslo i det minste. Jeg er enig med de andre at du virker litt blærete, men har sett veldig mange merkelige menn få seg noe med bra kvinner i Oslo, så kjør på.
Oslo har det verste datingmarkedet for kvinner jeg har sett i hele mitt liv, spesielt fordi Oslokvinnene gjerne vil bli værende, og da kan de ikke ha en mann fra landet.

Anonymkode: f49c7...24f

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke smykk deg med fremmedord du ikke behersker, herr Smart. "Sier ikke at det er en direkte korrelasjon mellom utdannelse og intelligens, men en sammenheng er det." ;) 

Anonymkode: cd301...4ba

:ler:  :tommelopp:

Anonymkode: b6d2b...9e0

• Liker 2
Skrevet

Kjære deg. Komt på at kanskje frisører og sykepleiere faktisk er intelligente? Man velger som regel yrke ut i fra trivsel, og da spiller ikke intelligens noen rolle. Kjenner utrolig mange smarte og kjekke jenter som har fagbrev, for eksempel elektrikere eller frisører. Kom deg på innsiden så finner du fort ut at du har gått glipp av mange smarte, flotte jenter i ditt liv. Lykke til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svarte, jeg er blitt gjennomskuet.

Men da blir det Oslo neste!

Anonymkode: 15afc...17a

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi finnes ;) 

Personlig bryr jeg meg filla om status, eiendeler og rikdom, til tross for en god jobb innen finans. Men jeg elsker å bruke min tid og mine ressurser på alt av opplevelser og sprø innfall. En mann må tåle å drikke whisky med meg for så å ake på snøskuffe ned en fjellskrent. Men jeg setter ikke liv i fare altså. 

Men på meg virker det som de fleste menn ønsker en rosa-blogger enn en bajas. Selv om jeg er mer enn feminin nok. Jeg liker menn med noe i topplokket og som er leken nok til å ta for seg av livet, men jeg synes ikke det er lett å få deres oppmerksomhet heller. 

Er ikke lett det der. 

Anonymkode: 1c3f0...6ea

Jeg båssatte deg. :fnise:

Anonymkode: c841c...56f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...