Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:):angry:

Faen! 

Samboer ringer å spør så pent "kan du være så snill å kjøpe cola og sjokolade med hjem fra jobb?" Jeg skal jo spare å ikke bruke penger på tull.. men klarer ikke si nei til en småsyk kjæreste. 

På tur hjem fra jobb kommer sulten snikende, det er seint, spist lite på jobb og ja.. må jo på butikken.

1 cola og 1 sjokolade blir til 2 cola og 2 sjokolade, rett i koppen kakao (det er jo så kaldt ute), røkt laks, majones, kaviar.. å i det jeg parkerer i gårdsplassen har jeg ikke lyst på noen ting! 

Samboer drikker 2 små slurker cola og småspiste litt av sjokoladen før han hopper i seng. 

222 kroner som kunne vært brukt på noe helt annet! Når skal jeg lære?! 

Hva har du sløst på i det siste?

Anonymkode: 3e75e...870

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har heldigvis ikke sløst.

Et tips:

Helst ikke foreta innkjøp når du er sulten, for da er det lettere å kjøpe ufornuftige ting som sjokolade /annet sukkerholdig/ snop

Anonymkode: 7a30d...87b

• Liker 1
Skrevet

Å kjøpe godteri er jo ikke sløsing da. Det kan jo ligge i skapet i månedsvis.

Sløste penger på fakturagebyr. Noe så unødvendig. Det tar tydelivis jævlig lang tid å få opprettet efaktura.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Økonomisk sett er godteri alltid sløsing. Dette er ikke noe kroppen trenger. 

Anonymkode: 56eb5...2d2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er generelt flink til å spare, har spart mye, og jeg er generelt "gjerrig" overfor meg selv. Men det er en ting jeg unner meg, min eneste last, og det er BRUS! Jeg drikker mye Pepsi Max. Og det akter jeg å fortsette med. Det er så mye annet jeg ikke unner meg fordi jeg vil spare penger og se kontoen øke, men samtidig... man lever bare en gang, og NOE må man jo få nyte og bruke penger på!

Godteri blir som regel en stor sjokoladeplate i helgen, ellers ikke noe snacks.

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...