Gå til innhold

Tips til mindre drøye fantasier?

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, wintergirl skrev:

Så? Heller det enn å få det i munnen. Heller i sokken under senga enn å å svelge noe jeg ikke liker. Hvis ikke du liker å få det spytta ut igjen over ansiktet da? Eller at dama kysser deg rett etter hun har fått det i munn og spytter det inn i munnen din igjen. Erotisk? Sex skal jo være så grisete, så hvorfor ikke ta det helt ut og vel så det?

Om folk ikke liker å ta det i munnen, så er ikke det min sak. Det var bare den helt hinsides merkelige begrunnelsen jeg reagerte på. Selv om jeg har dame nå så er jeg bi og synes faktisk ikke det er så ille å få sperm i munnen, men betyr ikke at jeg liker å leke med det. Dvs. jeg kunne sikkert gjort det, og latt som om jeg tente på det, om dama hadde et stort ønske om å gjøre det. Så langt har hun derimot ikke ytret noe ønske om dette.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, studerende skrev:

Om folk ikke liker å ta det i munnen, så er ikke det min sak. Det var bare den helt hinsides merkelige begrunnelsen jeg reagerte på. Selv om jeg har dame nå så er jeg bi og synes faktisk ikke det er så ille å få sperm i munnen, men betyr ikke at jeg liker å leke med det. Dvs. jeg kunne sikkert gjort det, og latt som om jeg tente på det, om dama hadde et stort ønske om å gjøre det. Så langt har hun derimot ikke ytret noe ønske om dette.

Alle begrunnelser blir vel dumme her, nettopp fordi at de som er så for at det bør svelges kommer med dumme argumenter på hvorfor det bør svelges og at det nærmest er en plikt for en kvinne å gjøre det. Det at de heller vil ha det i et håndkle enn i munn er jo nettopp fordi de ikke klarer smaken og ikke vil vende seg til det bare for å tilfredsstille mannen på akkurat det området. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
18 minutter siden, wintergirl skrev:

Alle begrunnelser blir vel dumme her, nettopp fordi at de som er så for at det bør svelges kommer med dumme argumenter på hvorfor det bør svelges og at det nærmest er en plikt for en kvinne å gjøre det. Det at de heller vil ha det i et håndkle enn i munn er jo nettopp fordi de ikke klarer smaken og ikke vil vende seg til det bare for å tilfredsstille mannen på akkurat det området. 

Som sagt så er ikke det min sak, selv om jeg personlig ville strukket meg litt lengre for kjæresten. Jeg bare reagerer når denne naturalistiske feilslutningen om at "alt som ikke kan tenkes å resultere i graviditet strider mot naturen" blir dratt inn i debatter om seksualitet. 

Dersom man følger denne tullete argumentasjonen vil man i ytterste konsekvens komme frem til at all annen seksuell aktivitet enn den som foregår mellom mann og kvinne i perioder der hun er fruktbar vil "stride mot naturen".  De aller færreste voksne mennesker mener dette i dag, men det var det rådende synet på sex for noen hundre år siden.

Endret av studerende
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi trenger kanskje ikke ta sæd-diskusjonen noe lenger nå? ;)

Ser noen reagerer på at jeg tenner på tanken om å at vi har sex på wecam foran folk. Jeg ser forsåvidt risikoen med det, men det er litt av greia som gjør at jeg tenner på det. At det er litt "farlig" på en måte. Om det er det smarteste å gjøre vet jeg ikke, men shit som det tenner meg :P

Men det vil være altfor drøyt å foreslå nå tror jeg. 

Kanskje jeg kan si at jeg fantaserer om sex ute da? f.eks. i skogen eller noe sånt? Det er kanskje ikke så drøyt.

Anonymkode: 4a1a4...1a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser noen reagerer på at jeg tenner på tanken om å at vi har sex på wecam foran folk. Jeg ser forsåvidt risikoen med det, men det er litt av greia som gjør at jeg tenner på det. At det er litt "farlig" på en måte. Om det er det smarteste å gjøre vet jeg ikke, men shit som det tenner meg :P

Kanskje jeg kan si at jeg fantaserer om sex ute da? f.eks. i skogen eller noe sånt? Det er kanskje ikke så drøyt.

Sex på webcam foran andre hadde hvertfall jeg vært helt med på. Mindre drøyt enn sædsprut i munnen. Ønsker faktisk en partner som vil det med meg :)
Sex utendørs er helt normalt så det kan du fint foreslå , men i skogen er ganske upraktisk. Da må hun stå, og da blir jo ikke sexen så optimal for henne. Barnnåler, møkk, vonde knær, skrubbsår i hendene osv...  Da er sex på et offentlig toalett bedre i mine øyne. Eller f.eks å fingre/runke hverandre på bussen/t-banen om det er få andre passasjerer.

Anonymkode: 05749...7fc

AnonymBruker
Skrevet
Den January 8, 2016 at 1.21, AnonymBruker skrev:

Nei det er det ikke. De få mennene som har vært så respektløse å kommet i munnen min uten å avklare det på forhånd har fått spy på pikken sin. Svært få jenter nyter smaken og konsistensen av sæd.  Det vanligste er vel å si fra, legge sin egen hånd foran og komme i hånda si, eller eventuelt på brystet eller magen til jenta OM hun tillater, eller helst i et håndkle/tskjorte.

Da har jeg og du VELDIG forskjellig syn på normal sex. :)

Anonymkode: 05507...810

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex på webcam foran andre hadde hvertfall jeg vært helt med på. Mindre drøyt enn sædsprut i munnen.

Asså atte hæ?

Anonymkode: 05507...810

• Liker 2
Skrevet (endret)
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ble kanskje litt off topic.

Sex i skogen kan du trygt foreslå, men kan være lurt å ha med seg et pledd eller noe. Settingen blir fort litt avtennende om man plutselig ender opp med rompa full av mose og barnåler.

Litt myk SM burde også være mulig i disse tider når 50SoG er så populært. Det å foreslå at hun binder deg fast og er litt streng med deg burde derfor være relativt trygt. Kanskje det er noe som kan utvikle seg til å bli mer heftig senere?

Endret av studerende
Skrevet
Den 8.1.2016 at 7.56, AnonymBruker skrev:

Fakta; Hilsen 23 år gammel dame/jente, whatever you like. 

Anonymkode: 2d216...647

Enig med deg! Helt normalt at mannen kommer i munnen, selv om det ikke er så sykt delikat 😀

• Liker 1
Skrevet
Den ‎09‎.‎01‎.‎2016 at 14.18, wintergirl skrev:

Så? Heller det enn å få det i munnen. Heller i sokken under senga enn å å svelge noe jeg ikke liker. Hvis ikke du liker å få det spytta ut igjen over ansiktet da? Eller at dama kysser deg rett etter hun har fått det i munn og spytter det inn i munnen din igjen. Erotisk? Sex skal jo være så grisete, så hvorfor ikke ta det helt ut og vel så det?

Ikke uvanlig at damer deler min sæd med meg i form av et kyss etterpå. Har ingenting imot det da det smaker godt.
De damer som svelger får jo også en skikkelig protein bombe som i neste omgang gir glansfullt hår.

Anonymkode: b48d3...d7f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke uvanlig at damer deler min sæd med meg i form av et kyss etterpå. Har ingenting imot det da det smaker godt.
De damer som svelger får jo også en skikkelig protein bombe som i neste omgang gir glansfullt hår.

Anonymkode: b48d3...d7f

Sæd er ikke det eneste som inneholder proteiner. Velger heller noe som er ordentlig spiselig og som smaker godt. Ikke skal vi ha så veldig mye proteiner som alle tror heller ;) 

Skrevet

Å svelge sæd er helt normalt i mitt hode, og jeg synes faktisk det er deilig og opphissende å gjøre. At ikke alle liker det forstår jeg, og jeg vil oppfordre menn til å gi beskjed når det går for de. Men som oftest kjenner man jo det litt før det faktisk kommer (kjenn etter når de små rykningene kommer). 

At det er mer greit å ha sex på webcam foran ukjente enn å svelge forstår jeg ikke. Men selvsagt...

TS: er det ikke bedre å snakke sammen med dama di enn å planlegge en liste? Hun har helt sikkert noen fantasier og ønsker som hun vil gjøre, men hun føler seg kanskje ikke komfortabel med å si det til deg enda. Ikke press på, men snakk om det UTEN å gjøre narr av henne eller si at hun er kjedelig.

Jeg husker selv når jeg var ung at det var vanskelig med noen kjærester å si hva jeg likte og ville gjøre, men jeg var på langt nær frigid selv om. Det var bare snakk om å ha tillit og trygghet i forholdet.

Skrevet
Den 8.1.2016 at 7.24, AnonymBruker skrev:

Wow, du er jammen kjedelig, stakkers menn. Forstår selvfølgelig at menn kan spørre om å komme i munnen din eller på deg først, men "helst i et håndkle/tskjorte". 

For meg, og de fleste jentene jeg kjenner, så er det å få spruten i munnen helt normalt, TS. Er ikke så veldig digg nei, men det venner man seg til. 

Anonymkode: 2d216...647

Man er ikke kjedelig hvis man ikke vil ha munnen sprutet full av varm sæd, er faktisk helt normalt å ikke like det også. Det jeg synes er mer forstyrrende er at kvinner (eller menn for den saks skyld) skal venne seg til å gjøre seksuelle ting man selv ikke synes er digg, fordi det er forventet av en partner. Unge folk som er klar til å debutere seksuelt skal ikke måtte lese av slike som deg at de er kjedelige eller dårlige i sengen hvis de ikke gjør alt det partneren fantaserer om. En partner som maser og presser på fordi "alle andre jenter gjør det jo", er en dott i min bok.     

Anonymkode: 38e4a...543

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt sex på webcam. Jeg liker best å bli dominert. Elsker å suge til han kommer i munnen min og jeg tenner på det. Trekant vil jeg dessverre ikke ha, skulle faktisk ønske at jeg hadde det men jeg hadde ikke likt det.

Anonymkode: 27ff6...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...