Gå til innhold

Jeg er svært følsom (mann)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Satt å så et program på NRK2 om vår tidligere konge Olav som døde i 1991. Jeg begynte nesten å felle noen tårer fra bisettelsen hans, og da de "meldte" han var død. Dette var et program om livet hans.

tidligere har jeg begynt å felle tårer over sterke historier som omhandler mobbing, eller andre svært rørende ting.

Er dette uattraktivt damer? At jeg som mann (22) er slik?

Anonymkode: 24a1c...a7e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke uattraktivt. Tvert imot. :)

Anonymkode: 67e33...2d7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei er det ikke uattraktivt.

Anonymkode: d8ab6...61c

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Nei, det er et kvalitetstrekk - så lenge det ikke blir for mye av det gode. :)

Gjest cheshirecat
Skrevet

Slapp av, du er bare hormonell. Sikkert mensen påvei. 

Skrevet

Jeg er selv veldig følsom, og hadde tvert i mot sett på det som både positivt og attraktivt om min partner hadde forstått mer av hvordan det er å være følsom ved å selv være det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig...jeg personlig liker ikke svært følsomme menn, menn som vil prate om følelsene sine i timesvis og ikke hat evnen til å gi faen..synes det er uattraktivt. 

Anonymkode: 455f7...5c0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig...jeg personlig liker ikke svært følsomme menn, menn som vil prate om følelsene sine i timesvis og ikke hat evnen til å gi faen..synes det er uattraktivt. 

ef32e984a5fa19c0848b370df5bf4b8d.jpg

Anonymkode: 0e7ea...51f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er et bra trekk! Viser at du har mye empati og innlevelsesevne, noe som er veldig fint, uansett kjønn.

Anonymkode: 1f3bc...a67

• Liker 8
Skrevet

Du er den du er. Noen vil synes det er tiltrekkende, andre ikke 😀 

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satt å så et program på NRK2 om vår tidligere konge Olav som døde i 1991. Jeg begynte nesten å felle noen tårer fra bisettelsen hans, og da de "meldte" han var død. Dette var et program om livet hans.

tidligere har jeg begynt å felle tårer over sterke historier som omhandler mobbing, eller andre svært rørende ting.

Damer? Vi er ikke like alle sammen :-)

Jeg får litt hetta av menn som viser for mye følelser.Fordi jeg gråter uhyre sjelden selv,og jeg er heller ikke typen til å snakke mye om følelser.

En av venninnene mine er helt omvendt.Vel,de fleste av dem er :-) så,for noen er det helt ok.For andre ikke fullt så greit.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forventer du at de skal skal høre på at du skal prate om følelsene dine da? Eller går det på å gi faen begge veier?

Anonymkode: ce0df...3de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, cheshirecat skrev:

Slapp av, du er bare hormonell. Sikkert mensen påvei. 

Herregud, du er vel av typen som slenger "har du mensen eller?! " etter kvinner som ytrer sin mening eller setter ned foten sin også.
tragisk, skulle tro du var 14 år.

• Liker 3
Gjest cheshirecat
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, du er vel av typen som slenger "har du mensen eller?! " etter kvinner som ytrer sin mening eller setter ned foten sin også.

Jeg synes jeg var morsom. 

Gjest incognita
Skrevet
5 minutter siden, cheshirecat skrev:

Jeg synes jeg var morsom. 

Jeg også. :nigo: 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel en litt ironisk kommentar på det du akkurat nevner. Du kan da ikke ta det innlegget seriøst... 

Anonymkode: df583...d1c

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ingenting å skamme seg over :) Jeg er mann (24) og feller noen tårer når det skjer noe trist i en tv serie hvor alt er skuespill :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste mennesker blir triste og kan felle en tåre når noen dør eller det skjer noe trist, det gjør deg ikke til mindre mann. Det som betyr noe er hvordan du opptrer i forhold til det når det gjelder kvinner. Du bør ikke vise for mye følelser rundt kvinner, men det betyr jo ikke at du ikke har dem. 

Anonymkode: 1edde...622

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tåler ikke andre som gråter, spesielt ikke menn, da jeg gråter så lett selv.

Vi hadde neppe hatt det så veldig fint sammen.

Anonymkode: bb0b6...162

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...