Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en tid siden chattet jeg en del med en annen mann på nettet.. Vi visste hverandres fulle navn og jeg vet han er en ekte person og ikke en creeper, han har jobb og alt sånt og jeg har sett bilder av han på facebooksiden til jobben hans osv osv. Vi falt litt for hverandre over nettet og hadde planer om å møtes.. Vi snakket en del om sex. Det ene førte til det andre, vi begynte å sende hverandre bilder. Jeg sendte en god del lettkledde av meg, ingen der jeg var naken, men litt nippleslip noen ganger og med hånden mellom beina osv. Han sendte meg også bilder av seg, jeg har de ennå. Jeg lurer dog på om han har de av meg enda.. 

Jeg husker ikke om jeg viser ansiktet på noen av bildene men jeg tror jeg gjør det og jeg er mildt sagt livredd for konsekvensene nå. :( Jeg har vært skikkelig dum, det vet jeg, så jeg trenger ikke høre det flere ganger. Tenk om han sprer dem, hva vil de ha å si for meg da? Utdanningen og jobb vil vell gå i grus og jeg vil bli ydmykgjort og ja. :( Jeg kunne jo bare tatt hevn og spredd bildene av han også men jeg tør ikke gjøre sånt, det er ikke fint gjort. Jeg sliter mye med selvbildet og søker bekreftelse på at jeg er vakker fra alle kanter (selv om det ikke hjelper annet enn der og da), jeg har en psykisk lidelse som involverer dette og går i behandling men har ikke nevnt dette for psykologen. :( Han sa jeg var fin og deilig og alt sånt og da fôret jeg meg selv på det, på en måte. 

Han har ikke vist noen intensjoner om å spre bildene, vi kuttet kontakten ganske brått og han var veldig lei seg for det. Jeg var ikke fullt så lei meg, for jeg mistet interessen. Jeg tviler veldig sterkt på at han sletter dem da han sa han hadde videoer fra når han og eksen hadde sex og sånt enda, men han så aldri på de, han visste bare at han hadde dem.. 

Jeg tør ikke si noe om det heller til han, tenk om han da plutselig får ideen. Vi lovet hverandre på tro og ære at vi ikke skulle spre dem osv. Skal sies at han jobber innenfor et folkelig yrke som fremstiller han som en snill og bra person om dere skjønner. Jeg har ingen dårlig magefølelse, men hadde slappet så mye bedre av om jeg visste at de var slettet. :( 

Og nei jeg skal aldri gjøre dette igjen. Aldri aldri aldri.. 

Anonymkode: 41798...d7d

Videoannonse
Annonse
Gjest marizz
Skrevet

Det går nok fint! Han kommer nok ikke til å spre de, spesielt siden du også har bilder av han :) 

AnonymBruker
Skrevet

Han har nok bildene dine fremdeles med mindre han har mistet mobilen sin som du sendte til f.eks , men er ikke så stor fare for at han sprer de. Kun bitre menn gjør det og så lenge du har hatt han på godsiden hele tiden vil han nok holde de for seg selv, og kanskje bruke de til runkemateriale ved senere anledninger.
Om de skulle bli spredd så er det veldig liten sjanse for at noen fremtidige arbeidsgivere eller noe ser de, eller husker de, den dagen du søker jobb. Dessuten er sånne bilder høyst vanlig og dagligdgs i dag, så ingen bryr seg uansett. Ta det helt med ro :)

Anonymkode: a5d20...0c1

• Liker 2
Skrevet

Tusenvis av jenter oppdager at nakenbilder blir lagt ut.Tviler på at verden bryr seg om enda en blir lagt ut, spesielt når de ikke er helt nude en gang. 

Eneste jeg kan se for meg hadde vært flaut er om han la de ut på fb hvor det var garantert at de du kjenner kunne se, men de fleste hadde vel heller tenkt sitt om han enn deg da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for beroligende svar dere. Men hvor bruker egentlig menn å spre slike bilder sånn egentlig? naken prat og sånt? 

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at han kommer til å spre dem selv, men man vet jo aldri hva som skjer hvis datamaskinen hans blir stjålet eller han lar noen andre få tilgang til den.

Anonymkode: 64608...b7d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært hakket mer urolig enn de fleste over her. Grunnen er at ikke eksen min, men -kjæresten min- la ut lettkleddbilder av meg. Han opprettet en jenteprosjektene på en side der menn betaler noen kroner for å se bilder av halvnakne jenter, og gjett hvem han skulle tjene penger på... Heldigvis hadde jeg aldri tatt noen bilder der ansiktet vises, men det var massevis av andre jenter der som kunne identifiseres. Needless to say, han gikk fra kjæreste til eks. 

Det er ikke sikkert denne mannen gjør så mye annet enn å runke til bildene av deg, men behold de bildene du har av ham i tilfelle... "Alle" gjør sånt i dag, men jeg håper du lærer av det. Det viser dårlig dømmekraft, og skulle de en dag komme ut er det ikke veldig kult å ha "på CVen". Jeg har f.eks sett nakenbilder av en svært kjent person som det hadde vært veldig kjedelig for om de kom ut for hele befolkningen. 

Anonymkode: 35c5e...208

Gjest Aucaman
Skrevet

Hvis du har bildene selv kan du vel søke etter de på nett?

Altså, hvis det her er en normal, oppegående fyr så blir de ikke lagt ut. Med den vanlige "mobilbyttesyklusen" er det nok ikke lenge til de er forsvunnet for godt uansett. Sikkert en jævlig følelse, men jeg tror ikke du bør bekymre deg for mye. Det skjer at private bilder blir lekket, men med tanke på hvor mange slike bilder som blir sendt frem og tilbake er det svært få av de som kommer ut. 

Gjest marizz
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for beroligende svar dere. Men hvor bruker egentlig menn å spre slike bilder sånn egentlig? naken prat og sånt? 

Første som slår meg er anon-ib eller hva det heter, motherless og 4chan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...