Gå til innhold

Din reaksjon hvis noen sa at de liker deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen du likte sa at de likte deg hvordan ville du reagert? Og hvordan ville du reagert hvis du ikke likte den som sa det? I tillegg var det mennesker i nærheten man eventuelt ville skjule dette for.

Anonymkode: a0f5c...0c3

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Hadde blitt glad og tatt det som et kompliment😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok blitt sjeleglad som jeg har blitt når det faktisk skjedde. Synd forholda ikke varte. 

Hvis jeg ikke hadde likt henne tilbake så hadde jeg sagt, takk men jeg har dessverre ikke samme følelser for deg. Kan like deg som venn, men ikke noe mer. Jeg bryr meg ikke om hvem som hadde vert i nærheten.

Anonymkode: 333f0...f59

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde nok blitt sjeleglad som jeg har blitt når det faktisk skjedde. Synd forholda ikke varte. 

Hvis jeg ikke hadde likt henne tilbake så hadde jeg sagt, takk men jeg har dessverre ikke samme følelser for deg. Kan like deg som venn, men ikke noe mer. Jeg bryr meg ikke om hvem som hadde vert i nærheten.

Anonymkode: 333f0...f59

Skulle ikke skrive som anonym men det får da være..Kommer så lett borti den dingsen.

Skrevet

Hadde reagert som denne katten

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville blitt smigret uansett , men det ville vært ubehagelig om det var en person jeg annså som en venn og hadde vært venn med over LANG tid. Om vi bare hadde vært kjent noen måneder ville det ikke blitt ubehagelig på den måten, men gitt meg et aha øyeblikk hvor jeg innså at personen hadde blitt venn med meg for å prøve på noe mere. Det ville ikke ødelagt et "vennskap" som hadde vart så kort, men om det hadde vært over mange år og følelsen ikke var gjensidig ville jeg hatt litt problemer med å være like mye med denne personen som før, om vi hang sammen på ukenlig/daglig basis fra før av. Møttes man bare av og til ville jeg sagt at det var hyggelig han sa det, takk for det, men det funker ikke, og ønsket han lykke til med noen andre, og ellers latet som ingenting de neste gangene jeg møtte han (om vi vanligvis møttes i tilfeldige settinger via felles venner eller felles stamsted oppholdssed eller lignende)

Skjønner ikke helt hva du mener med mennesker i nærheten man eventuelt ville skjule det for?
Når noen sier at man liker en, så gjør man det vel privat under fire øyne?
Og man har såpass respekt for den som sier det, at man ikke går rundt å sprer dette til andre mennesker om følelsen ikke er gjensidig. Om følelsen er gjensidig så ser jeg ingen grunn til at man skulle ønske  å skjule det for andre mennesker, hemmelige forhold fungerer ikke...

Anonymkode: fc373...959

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis noen du likte sa at de likte deg hvordan ville du reagert? Og hvordan ville du reagert hvis du ikke likte den som sa det? I tillegg var det mennesker i nærheten man eventuelt ville skjule dette for.

Det er ei jeg liker for tiden nå, og hvis hun hadde kommet bort til meg og sagt at hun likte meg, så ... blikkontakt, strategisk diskret kroppskontakt og litt hvisking i øret kanskje. Hadde ikke "klint til" (bokstavlig talt) i det offentlige rom med masse mennesker rundt når det var første gang. 

Hvis det var en person jeg ikke likte som sa det:

3705221.jpg

Endret av PseudonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis reaksjonen ble intens rødming, men uten noen avklaring. Hadde det vært meg hadde jeg ikke reagert veldig mye, utenom å si at det var veldig hyggelig og avvise på grei måte. Så blir litt forvirra.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva hvis reaksjonen ble intens rødming, men uten noen avklaring. Hadde det vært meg hadde jeg ikke reagert veldig mye, utenom å si at det var veldig hyggelig og avvise på grei måte. Så blir litt forvirra.

*Hvis jeg ikke likte den som sa det

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Roseh skrev:

Hadde reagert som denne katten ...

Hahaha, det er en av de morsomste kattevideoene jeg har sett :D

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville blitt smigret uansett , men det ville vært ubehagelig om det var en person jeg annså som en venn og hadde vært venn med over LANG tid. Om vi bare hadde vært kjent noen måneder ville det ikke blitt ubehagelig på den måten, men gitt meg et aha øyeblikk hvor jeg innså at personen hadde blitt venn med meg for å prøve på noe mere. Det ville ikke ødelagt et "vennskap" som hadde vart så kort, men om det hadde vært over mange år og følelsen ikke var gjensidig ville jeg hatt litt problemer med å være like mye med denne personen som før, om vi hang sammen på ukenlig/daglig basis fra før av. Møttes man bare av og til ville jeg sagt at det var hyggelig han sa det, takk for det, men det funker ikke, og ønsket han lykke til med noen andre, og ellers latet som ingenting de neste gangene jeg møtte han (om vi vanligvis møttes i tilfeldige settinger via felles venner eller felles stamsted oppholdssed eller lignende)

Skjønner ikke helt hva du mener med mennesker i nærheten man eventuelt ville skjule det for?
Når noen sier at man liker en, så gjør man det vel privat under fire øyne?
Og man har såpass respekt for den som sier det, at man ikke går rundt å sprer dette til andre mennesker om følelsen ikke er gjensidig. Om følelsen er gjensidig så ser jeg ingen grunn til at man skulle ønske  å skjule det for andre mennesker, hemmelige forhold fungerer ikke...

Anonymkode: fc373...959

Det var det, men de andre var ikke langt unna, i et annet rom. Så de kunne komme når som helst. Når jeg sier å skjule det mener jeg ikke for alltid, men en stund først. 

Skrevet

Da vart jæ nok skræmt, ja..... 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Flykte over grensa til Sverige og søkt asyl

Skrevet (endret)

Da hadde jeg ikke reagert i det hele tatt... fordi jeg er døv.

Sympati-sex anyone?

Endret av Suppemann
  • Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk til dere som har svart seriøst:)

Skrevet

Jeg hadde blitt glad men tvilt litt, hvorfor skulle noen forelsket seg i meg liksom?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok blitt klein og rar og ikke visst hvordan jeg skulle ha reagert, særlig dersom det hadde vært andre mennesker rundt. Selv synes jeg ikke noe om å pøse ut med sånt foran mange tilskuere. 

Anonymkode: f3e74...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...