Gå til innhold

Ville du takket ja til gratis drink?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På utested, dersom noen kommer bort til deg med en drink, hadde du takket ja til den? Altså ikke om de spurte på forhånd om du ville ha noe, men bare kom bort til deg med den. Eller hadde du vært redd for å bli dopet? 

Anonymkode: 5d209...459

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg kjente vedkommende: Ja.

Totalt ukjent person: Nei. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleier aldri å takke ja hvis noen bare kommer bort med en øl eller en drink til meg. Tør rett og slett ikke å drikke den. Pleier generelt å si nei takk til å bli spandert på på byen, men når noen spanderer til alle jeg er ute med, så er det litt greiere. I hvertfall når du ser hele prosessen fra den lages til den kommer til bordet - ser at det ikke er noe lumske ting oppi drinken 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Frk.K skrev:

Om jeg kjente vedkommende: Ja.

Totalt ukjent person: Nei. 

FruKG! Er det deg? Er du virkelig tilbake?

Er det lenge til neste gang du skal skjemme oss bort med flere bilder av beveren din? It's been too long <3

Skrevet
6 minutter siden, Suppemann skrev:

Er det lenge til neste gang du skal skjemme oss bort med flere bilder av beveren din? It's been too long <3

Mangler en G bak der :P

Om jeg sto i baren og så bartender lage drinken så ja, ellers nei!

Skrevet

Nei, jeg tar aldri i mot drinker fra fremmede.

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Ann Christin skrev:

Mangler en G bak der :P

Om jeg sto i baren og så bartender lage drinken så ja, ellers nei!

Trodde kanskje hun hadde tatt del i det progressive og minimalistiske moderne samfunn og fått seg et kallenavn like minimalistisk som bekledningen hennes.

Jeg tok tydeligvis feil. Og til alle som fikk falske forhåpninger av innlegget mitt, jeg beklager på det dypeste.

• Liker 1
Skrevet

Er jeg edru, nei. Er jeg brisen, nei. Er jeg allerede drita så hadde jeg sikkert tatt imot drinken, for dømmekraften min når jeg blir full er dessverre ikke noe å skryte av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Suppemann skrev:

Trodde kanskje hun hadde tatt del i det progressive og minimalistiske moderne samfunn og fått seg et kallenavn like minimalistisk som bekledningen hennes.

Jeg tok tydeligvis feil. Og til alle som fikk falske forhåpninger av innlegget mitt, jeg beklager på det dypeste.

Vi andre visste allerede at du tok feil.

Anonymkode: db538...38b

Skrevet

Tok i mot fra fremmede en gang. Jeg ble så dårlig at jeg lærte for å si det sånn. Aldri mer ta i mot fra fremmede. Fra kjente ja det gjør jeg :)

Skrevet
Den 7.1.2016 at 22.09, Suppemann skrev:

Jeg er her og har allerede skjemt dere bort med bilde av beveren min og brystene mine ;)

Frk.K. er jo moderator, det ville de nok aldri hatt meg til. He he

Skrevet

Hvis en fremmed bare kom til meg med en drink ut av det blå, som jeg ikke vet hvor kommer fra hadde jeg sagt nei. Tar forhåndsregler

Skrevet

Nei, nå har jeg kjæreste også da, så det å la seg bli påspandert på byen er liksom ikke så greit...

Anonymkode: 3f702...303

Skrevet

Ville aldri tatt i mot en drink fra en totalt ukjent! Det er meg da :)

Skrevet

Nei. Det eneste som skjer er at du blir kalt luremus når du ikke blir med hjem for sex.

• Liker 2
Skrevet

nei. si nei.

Anonymkode: 3d586...36e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...