Gå til innhold

.

Gjest Rawfruit

Anbefalte innlegg

Den 7.1.2016 at 21.23, Rawfruit skrev:

Men hva har jeg med det å gjøre? Man kan ha venner?

Jeg ville funnet det litt merkelig om samboeren min hadde funnet seg en kvinnelig ny venn og skulle møtes.  Det høres merkelig ut.   Det er uvanlig uansett å finne på ting alene med venner av motsatt kjønn.  Jeg drar ikke på storbyweekend eller  drar på kino alene med en kamerat.  Det er ikke slik verden fungerer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, DreamOn skrev:

Jeg ville funnet det litt merkelig om samboeren min hadde funnet seg en kvinnelig ny venn og skulle møtes.  Det høres merkelig ut.   Det er uvanlig uansett å finne på ting alene med venner av motsatt kjønn.  Jeg drar ikke på storbyweekend eller  drar på kino alene med en kamerat.  Det er ikke slik verden fungerer

Denne var drøy. 

Kan ikke se at ts har sagt noe om storbyweekend.

Det er klart venner går på kino eller cafe sammen. Kanskje det er ikke slik for deg men å påstå at det er slik for alle og i hele verden var drøyt. 

Anonymkode: 40eaa...403

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, DreamOn skrev:

Jeg ville funnet det litt merkelig om samboeren min hadde funnet seg en kvinnelig ny venn og skulle møtes.  Det høres merkelig ut.   Det er uvanlig uansett å finne på ting alene med venner av motsatt kjønn.  Jeg drar ikke på storbyweekend eller  drar på kino alene med en kamerat.  Det er ikke slik verden fungerer. 

Det er ikke slik livet ditt fungerer.* Det finnes flust av mennesker, inkludert meg, som ikke har et problem med å dra på kino alene med en kamerat. Livet sitt setter da ikke standarden for hvordan verden fungerer. 

Anonymkode: 0df02...2e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er naturlig med venner av det motsatte kjønn når en har kjæreste. Men ikke venner som er så intense og som er så glad i henne etter en uke at et vennebrudd fører til sorg. 

Anonymkode: 1b7df...9c0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, DreamOn skrev:

Mener du virkelig det er galt å dra på kino med en venn av det motsatte kjønn selv om man har kjæreste? :ohmy:

Det er helt greit at det er sånn for deg og ditt forhold, alle lever sine liv forskjellig :) Men å si at det ikke er slik verden fungerer synes jeg er spesielt. Jeg kjenner ingen som har det sånn i forholdet sitt ihvertfall (som jeg vet om), og jeg kommer ikke til å godta at min kjæreste nekter meg å være sammen med kompisen min alene uten han. Jeg forventer faktisk såppas tillitt.

Men enig i at det for mange vil være vanskelig med ferieturer med en venn av motsatt kjønn når man har kjæreste. Jeg kunne godt gjort det med min kamerat, men da måtte kjæresten vært med :fnise:

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er naturlig med venner av det motsatte kjønn når en har kjæreste. Men ikke venner som er så intense og som er så glad i henne etter en uke at et vennebrudd fører til sorg. 

Anonymkode: 1b7df...9c0

AB her skriver det veldig godt synes jeg. Null problem med venner av det motsatte kjønn, men så intense venner ville jeg ikke vært komfortabel med at kjæresten min hadde.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Jeg trodde ikke at det skulle gå så langt, og at jeg må være såpass kvass men, SØK HJELP! Det er veldig bekyrmingsverdig at du er så knust at du ikke klarer å spise fordi en bekjent har blokkert deg. Du sier du vil ha en enkel setning der hun sier at hun ikke vil ha kontakt, og hun har gjort det mest åpenbare, altså å blokkere deg. Det kommer ikke klarer enn det. HUN VIL IKKE HA KONTAKT. Jeg forstår ikke hvorfor hun skulle sendt deg virus, så det er nok en lang sms som ble til mms. Jeg mener ikke noe vondt med dette innlegget, og håper det ordner seg for deg. Samtidig må jeg si at du er så utrolig intens at jeg muligens hadde blokket deg uten å si noe jeg også. Jeg synes helt ærlig at dette begynner å bli skremmende, og jeg håper du tar skrittet å søker hjelp, for dette har nok andre bakliggende grunner også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ble det til, TS? Fikk du lest meldingen til slutt?

Anonymkode: 6d26f...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessert i å vite hvordan dette endte jeg også! En liten oppdatering på situasjonen,TS? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er TS noe rar eller så var jenta særdeles minneverdig ;D eller begge deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enten er TS noe rar eller så var jenta særdeles minneverdig ;D eller begge deler

Hun gjorde nok litt av et inntrykk ja.. Noe nytt, Rawfuit? Har du kommet deg over henne eller hva ble det til? Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...