AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #41 Del Skrevet 8. januar 2016 2 minutter siden, H.T.S skrev: Det er ingen svar som er MER 100% enn å blokkere deg. Hennes ønske er klart og tydelig, hun vil ikke snakke med deg. Det er så rett på sak du kan få det. Det er vel forskjell og slette som venn eller blokkere deg på facebook? var en som blokkerte meg helt- får ikke en gang opp navnet/ bilde/ en annen slettet meg som venn- der får jeg opp bilder og info.. blokker du noen helt tror jeg du er litt sint og ferdig med vedkommende for evig og alltid- eller? Anonymkode: 4e059...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rawfruit Skrevet 8. januar 2016 #42 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #43 Del Skrevet 8. januar 2016 Hun skylder deg ingenting. La den stakkars jenta være i fred. Anonymkode: 45d23...ad1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 8. januar 2016 #44 Del Skrevet 8. januar 2016 Nå har jeg ikke lest alt, men det kan jo hende at hun synes du maser litt? Jeg personlig orker ikke folk som maser masse. Jeg kutter dem ikke ut, men jeg tar avstand for å slippe førti meldinger daglig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #45 Del Skrevet 8. januar 2016 Hun har type og fått seg en ny guttevenn som maser mye = typen fant seg ikke i det og ba hun kutte kontakten med deg, såklart setter hun kjærestens ønske foran ditt, som hun knapt har kjent et par uker. Anonymkode: 5fac8...e2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. januar 2016 #46 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Se for deg denne scenarioen: Du har havnet opp i en kvikksand. Jo mer du sparker fra deg ( Tar kontakt ) jo mer risikerer du å havne lenger og lenger ned: Du vil ikke kunne nå henne. Holder du deg derimot i ro ( Ikke tar kontakt ) har du en liten sjanse for at kontakt oppnås. I visse situasjoner er vi redd for at ord lett kan misforstås. I andre er muligens en redsel for å få i gang en samtale der, når vi trenger en pause, eller ikke vil ha kontakt. Andre uttrykksform viser da seg å være et godt alternativ. Som f.eks en fil. Det er ikke sikkert filen du har mottatt er et virus. Det er ikke uvanlig at vi bruker bilde, sang etc for å beskrive hva vi tenker/føler. Endret 8. januar 2016 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rawfruit Skrevet 8. januar 2016 #47 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #48 Del Skrevet 8. januar 2016 22 minutter siden, Rawfruit skrev: Hun sendte nå et MMS-bilde, men fortsatt må jeg tillate å åpne det... Nå ser det kun ut som endringen er at meldingstypen er endret til MMS ikke til et vedlegg, kan være like farlig å åpne, og det er samme utløpsdato som sist, så vet ikke om den bare er konvert til noe annet som oftere slipper igjennom (MMS). Men så klart, et bilde kan ikke forklare hvorfor hun blokker meg, og ikke bare svarer at hun ikke vil jeg skal snakke med henne mer. Da er det bare å be om svar i ord, sant? Spørre hva filen inneholder og be om å enten svare meg, eller ikke svare meg, ordentlig. Kanskje meldingen ble veldig lang og dermed ble til en mms. Anonymkode: eb146...2cd 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 8. januar 2016 #49 Del Skrevet 8. januar 2016 1 time siden, Rawfruit skrev: Synes tråden handler like mye om moral og etikk, da jeg og sikkert mennene som leser her greier å se det fra min side; en ensom fyr som bare ønsker en venn, men som plutselig blir utestengt. Denne tråden trenger vi ikke lenger å dedikere til henne hvis du vil, vi kan bruke dette som en generell problemstilling, fordi det ggarantert er folk i samme situasjon som meg der ute. Hadde man vært ute etter noe mer ville det så klart vært noe annet, og da støtter jeg alle kritikerne her; men det er viktig å gi tillit til det som faktisk er trådens tema - vennskap. Det har ingenting med hvilket kjønn man er. De fleste har opplevd å bli avist, og de godtar det. Du gjør det bare verre og oppfører deg faktisk litt stalkerish. Jeg forstår at du er ensom og desperat etter venner, men det finnes flere fisker i havet! Ikke ta det personlig, og bruk heller tiden din på å finne noen andre Det er garantert mange i din situasjon, men de fleste klarer å akseptere det å gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. januar 2016 #50 Del Skrevet 8. januar 2016 31 minutter siden, Rawfruit skrev: Hun sendte nå et MMS-bilde, men fortsatt må jeg tillate å åpne det... Nå ser det kun ut som endringen er at meldingstypen er endret til MMS ikke til et vedlegg, kan være like farlig å åpne, og det er samme utløpsdato som sist, så vet ikke om den bare er konvert til noe annet som oftere slipper igjennom (MMS). Men så klart, et bilde kan ikke forklare hvorfor hun blokker meg, og ikke bare svarer at hun ikke vil jeg skal snakke med henne mer. Da er det bare å be om svar i ord, sant? Spørre hva filen inneholder og be om å enten svare meg, eller ikke svare meg, ordentlig. Den er ikke farlig, du kan trygt åpne den. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #51 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Du må lære deg å bli mere tålmodig og å goddta når folk sier til deg at de er opptatt ol. Det er ikke alik at alle sitter klar til å svare på henvendelser til en hver tid. Når du da maser og begynner å spørr om vi ikke liker deg så blir det for mye drama. Jeg vet jeg er feig som tar dette som ab, men jeg ønsker å fortelle deg hva du kan pørve å gjøre for å ikke skremme bort nye venner. Anonymkode: 88084...0e3 Endret 8. januar 2016 av Bond 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rawfruit Skrevet 8. januar 2016 #52 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Den 8.1.2016 at 21.26, AnonymBruker skrev: . . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #53 Del Skrevet 8. januar 2016 Du virker fryktelig intens og masete. Ikke rart hun har skygget banen. At hun har blokkert deg på alle mulige kontaktområder sender et tydelig signal om at hun ikke ønsker å ha noe med deg å gjøre. Aksepter det. Hun skylder deg ingen forklaring. Dere ble kjent på nyttårsaften! At du i det hele tatt har la det i "vi som sørger" sier vel litt. Anonymkode: 0df02...2e1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 8. januar 2016 #54 Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde også blokkert deg. Du virker litt cray-cray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rawfruit Skrevet 8. januar 2016 #55 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. januar 2016 #56 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) 1 time siden, Rawfruit skrev: Ser nå at man kan åpne MMS via Telenors nettside? Det var en beskjed jeg fikk fra Telenor om 5 min ETTER utløpt frist for å se den på mobilen? Maser ikke på henne med melding, hun har tydeliggvis ikke blokket meg der enda, og det er den eneste kanalen jeg kan nå henne via, selv om faktisk Snap er det mest anonyme med meldinger som forsvinner etter du har sett de... Åpne og se. Og få i deg litt mat. Endret 8. januar 2016 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rawfruit Skrevet 8. januar 2016 #57 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. januar 2016 #58 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Du kunne kanskje ta kontakt med Telenor om slike frister. Det kan hende de kan gi deg tilgang til mms-en selv når fristen har gått ut. Dette er tross alt Telenor vi snakker om. Som politiet bruker for å få tak i gammel data i politisaker. Jeg sier ikke at de gjør dette for vanlige brukere. Men det er verdt et forsøk. Endret 9. januar 2016 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2016 #59 Del Skrevet 8. januar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. januar 2016 #60 Del Skrevet 9. januar 2016 Har du noen du kan snakke med TS? Å reagere så mye på et nytt bekjentskap som dessverre døde ut er ikke normalt. La den stakkars jenta være i fred. Hun har vist VELDIG tydelig hva hun ønsker og det må du respektere. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå