Gjest Geno Skrevet 9. januar 2016 #61 Del Skrevet 9. januar 2016 23 minutter siden, Badebuksa skrev: Nei, erru gæren! Har hørt det uttrykket lenge før de DER ble påtenkt engang. Å Bra, for de gutta irriterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2016 Forfatter #62 Del Skrevet 9. januar 2016 3 timer siden, Geno skrev: Å Bra, for de gutta irriterer meg Lag en egen tråd om det. Ikke bruk min. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 9. januar 2016 #63 Del Skrevet 9. januar 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Lag en egen tråd om det. Ikke bruk min. 😛 Du eier ikke en tråd. Jeg kan skrive akkurat som jeg vil, dette er sosial og chatte delen av forumet. Der kan man snakke om alt mulig, så du vet det nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2016 Forfatter #64 Del Skrevet 9. januar 2016 1 minutt siden, Geno skrev: Du eier ikke en tråd. Jeg kan skrive akkurat som jeg vil, dette er sosial og chatte delen av forumet. Der kan man snakke om alt mulig, så du vet det nå Javel...men hvorfor ødelegge andres tråder når du fint kan lage din egen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 9. januar 2016 #65 Del Skrevet 9. januar 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Javel...men hvorfor ødelegge andres tråder når du fint kan lage din egen? Har ikke ødelagt noe, gidder ikke å starte noe krangel med deg. Bare hold deg unna meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2016 Forfatter #66 Del Skrevet 9. januar 2016 Et øyeblikk siden, Geno skrev: Har ikke ødelagt noe, gidder ikke å starte noe krangel med deg. Bare hold deg unna meg Eh...holde meg unna deg? 😂 Vanskelig når det er du som kommer innom mine tråder. Er vel glatt DU som bør holde deg unna. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 9. januar 2016 #67 Del Skrevet 9. januar 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Eh...holde meg unna deg? 😂 Vanskelig når det er du som kommer innom mine tråder. Er vel glatt DU som bør holde deg unna. 😂 Det er ikke din tråd men forumet sitt. Jeg bare kommenterer vanlig og så kommer du og pirker borti meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #68 Del Skrevet 9. januar 2016 Anonymkode: fb100...5d8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2016 Forfatter #69 Del Skrevet 9. januar 2016 Et øyeblikk siden, Geno skrev: Det er ikke din tråd men forumet sitt. Jeg bare kommenterer vanlig og så kommer du og pirker borti meg Sukk! Du ba meg holde meg unna deg. Kommer du inn på en tråd jeg har opprettet er det vanskelig. 😂 Hold deg borte fra trådene jeg oppretter (som iflg deg ikke er mine!) så skal du se du ikke behøver plages med meg! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 9. januar 2016 #70 Del Skrevet 9. januar 2016 Hvis du ikke siterer meg lenger så skal jeg gledelig gjøre det samme og ikke poste her mer hvis det betyr at jeg slipper å krangle mer med deg. Men jeg er skuffet, trodde virkelig du var kul. Men men, ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. januar 2016 #71 Del Skrevet 11. januar 2016 Ryddet for seksualisert prat og svar til dette. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #72 Del Skrevet 11. januar 2016 1 time siden, Tekola skrev: Ryddet for seksualisert prat og svar til dette. Tekola, admin. Say, what? Har noen vært seksuelle med tråden min uten at jeg har merka det? 😡 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #73 Del Skrevet 11. januar 2016 Kremt! Det er plass til noen fler klemmer... Keep'em rollin' in! 💑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #74 Del Skrevet 11. januar 2016 Ka-ri Bræm-nææææææææa vil no gi dæ en klæm ja! Anonymkode: f5e97...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #75 Del Skrevet 11. januar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ka-ri Bræm-nææææææææa vil no gi dæ en klæm ja! Anonymkode: f5e97...35a Kan jeg ikke tenke meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #76 Del Skrevet 11. januar 2016 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Kan jeg ikke tenke meg..... Å jo da! Og æ ska no søng for dæ å! Anonymkode: f5e97...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #77 Del Skrevet 11. januar 2016 En klem er hyggelig. At Bremnes synger er det ikke! Gå deg bort. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #78 Del Skrevet 11. januar 2016 Heller Bremnes Anonymkode: 14d7c...484 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #79 Del Skrevet 12. januar 2016 Den 1/11/2016 at 13.33, AnonymBruker skrev: Heller Bremnes Anonymkode: 14d7c...484 Helt frivillig. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #80 Del Skrevet 13. januar 2016 White House Electronic Surveillance top secret Anonymkode: 2e36a...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå