Gå til innhold

Hva slags utdrikningslag hadde du/ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags utdrikningslag hadde du/ønsker du deg?

Og hva slags kunne du virkelig ikke tenke deg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke utdritning, ikke stivt og formelt, ikke aktiviteter kun for bruden.

Ønsker: Godt humør, avslappet stemning, aktiviteter for alle, overnatting på hytte langt borte fra folk der vi kan ha det gøy uten å forstyrre andre. Vil heller at pengene skal brukes på felles overnatting med enkel mat, en middag på restaurant. Ønsker at vi skal være alene og kan tulle og tøyse, bli fulle etterhvert, ha drikkeleker, og andre aktiviteter. Bli overrasket med utdrikningslaget. 

Anonymkode: 3b07b...b02

Skrevet

Ønsker å bli overrasket. Videre at det er en koselig dag sammen venninnene mine+søstre/svigerinne kanskje. Kanskje champisfrokost/lønsj, en felles aktivitet (poledancekurs/aktmaling/gocart/sånn laserspill/klatreparken e.l.), felles middag(gjerne hjemme hos en), mer drikke, mimring. Mulig gå ut på kvelden men det kommer litt an på :)

Ønsker IKKE: utdriting, karl johan i teite klær o.l. og ikke så stivt nei. 

Gjest morhjertegod
Skrevet

Jeg ble invitert på hytta til en venninde, en herlig helt med damene. God mat og drikke, masse latter og gode samtaler!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga klar beskjed om at jeg ikke ønsket utdrikkningslag. Dette tok min forlover hensyn til.

hadde det vært nå jeg skulle giftet meg så kanskje jeg hadde sagt ja til det,men da ville jeg hatt en sammenkomst med gode venninner. God mat,litt god drikke og bare kose oss. Jeg er ikke så glad i alkohol.

Anonymkode: 3d298...8a0

Skrevet

Utdrikningslaget mitt begynte med å bli vekket av kjeler og panner som slo mot hverandre, for så å få en liste med ting jeg måtte pakke. På listen sto blant annet slagstøvler, oppvaskhansker, bikini og treningstøy. 

Deretter kjørte vi hjem til forloveren min hvor det ble champisfrokost. Så kjørte svogeren min meg med motorsykkelen sin til burleskkurs. Der ble jeg kledd opp med parykk, kjole og strømper. Vi lærte en koreografi som jeg måtte fremføre for de andre til slutt. 

Etter det fikk jeg tiara, en kjole og et bånd med teksten "Bride to be", før vi ble kjørt til et rebusløp. Der svarte jeg på spørsmål og utførte oppgaver, hvor premien og straffen var den samme: en liten shot (26% eller noe). Alle måtte utføre straffen / premien sammen med meg. Samtidig skulle forbigående klippe hull i kjolen. 

Til slutt var det middag og vorsing før vi dro ut på byen, hvor jeg fikk lapdance av to tilfeldige (homofile) gutter (det var absolutt ikke planlagt) og ble dratt opp på scenen av bandet som spilte. 

Det var virkelig en helt uforglemmelig kveld som ga en fantastisk slutt på livet som bachelorette :) Og mye var ikke planlagt en gang!

Det som var viktig for meg, var at alt som skjedde den kvelden var noe jeg kunne fortelle mannen min om dagen etter. Det jeg godt kunne være foruten var lapdancen. Det likte ikke gubben noe særlig. I tillegg er det greit å ikke få i seg så mye alkohol at man glemmer deler av dagen, blir dårlig eller bare helt ubrukelig. Å holde bruden tipsy hele kvelden er et lite tips ;) Vi hadde også to sjåfører hele kvelden som ble godt brukt.

• Liker 1
Skrevet
Den ‎08‎.‎01‎.‎2016 at 10.56, Badehette skrev:

Utdrikningslaget mitt begynte med å bli vekket av kjeler og panner som slo mot hverandre, for så å få en liste med ting jeg måtte pakke. På listen sto blant annet slagstøvler, oppvaskhansker, bikini og treningstøy. 

Deretter kjørte vi hjem til forloveren min hvor det ble champisfrokost. Så kjørte svogeren min meg med motorsykkelen sin til burleskkurs. Der ble jeg kledd opp med parykk, kjole og strømper. Vi lærte en koreografi som jeg måtte fremføre for de andre til slutt. 

Etter det fikk jeg tiara, en kjole og et bånd med teksten "Bride to be", før vi ble kjørt til et rebusløp. Der svarte jeg på spørsmål og utførte oppgaver, hvor premien og straffen var den samme: en liten shot (26% eller noe). Alle måtte utføre straffen / premien sammen med meg. Samtidig skulle forbigående klippe hull i kjolen. 

Til slutt var det middag og vorsing før vi dro ut på byen, hvor jeg fikk lapdance av to tilfeldige (homofile) gutter (det var absolutt ikke planlagt) og ble dratt opp på scenen av bandet som spilte. 

Det var virkelig en helt uforglemmelig kveld som ga en fantastisk slutt på livet som bachelorette :) Og mye var ikke planlagt en gang!

Det som var viktig for meg, var at alt som skjedde den kvelden var noe jeg kunne fortelle mannen min om dagen etter. Det jeg godt kunne være foruten var lapdancen. Det likte ikke gubben noe særlig. I tillegg er det greit å ikke få i seg så mye alkohol at man glemmer deler av dagen, blir dårlig eller bare helt ubrukelig. Å holde bruden tipsy hele kvelden er et lite tips ;) Vi hadde også to sjåfører hele kvelden som ble godt brukt.

Ha ha..... hørtes ut som en veldig morsom dag/kveld!

Skrevet

Mitt utdrikningslag gikk over ALL forventing! Hadde poledancekurs, etterfulgt av flaue leker i offentligheten, to kjempe harry stripper i kledd som brannmenn (akkurat så harry som det bør være for at det skal være kleint og morsomt, ikke sexy.) Vi spiste nydelig tapas fra catering firma. Kjørte limousin rundt i Oslo, hadde VIP billetter til et dødsbra utested, og avsluttet på suite på fint hotell i Oslo. Den beste dagen i mitt liv, sett bort fra bryllupsdagen. Tørr ikke tenke på summen vennene mine har betalt :O 

Anonymkode: 4da1d...529

Skrevet

Jeg er ikke typen som kan holde det gående med sosialisering og alkohol en hel dag, så jeg ønsker meg et utdrikningslag som gjerne starter i det små med for eksempel en god lunsj og spa sammen med bare forlover. Så en middag og litt vin og drinker på kvelden sammen med mange gode venninner. Behøver ikke være ute, synes kanskje det er like greit å være hjemme hos noen. Jeg setter nok mer pris på at det er koselig og god stemning, enn høy partyfaktor og masse tempo :)

Anonymkode: fdd8c...dcf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...