Gå til innhold

Gifte seg på en "øde øy"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi kunne muligens tenke oss å gifte oss på en "øde øy". Type sydhavsøy, hvite strender, palmer, deilig mat og drikke. Bare oss to. ❤️

Noen her som har gjort det? Hvor dro dere? Bestilte dere via et spesielt firma? 

Ønsker å høre alle tips og erfaringer. På forhånd — takk!

Anonymkode: 59e10...d2c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :ohmy:

Skrevet

Er vel kanskje ikke så mange som gjør det, men hvis jeg noen gang gifter meg vil jeg gjøre det sånn :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi kunne muligens tenke oss å gifte oss på en "øde øy". Type sydhavsøy, hvite strender, palmer, deilig mat og drikke. Bare oss to. ❤️

Noen her som har gjort det? Hvor dro dere? Bestilte dere via et spesielt firma? 

Ønsker å høre alle tips og erfaringer. På forhånd — takk!

Men presten da? Skal ikke han/ hun være der?

Anonymkode: e6ecf...204

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men presten da? Skal ikke han/ hun være der?

Anonymkode: e6ecf...204

Det er jo ikke en øde øy ... Det er selvfølgelig her snakk om fine øyer med restauranter, andre hotell-/resortgjester og ansatte. 

Men vi heller altså mot å gifte oss "alene", uten familie og venner, men kun oss to, og da ha bryllupsreise i samme slengen. Og så tenker vi å ha en kul, "nedpå" fest med venner og familie når vi kommer hjem. Type grillfest eller noe annet gøy. :)

Men det jeg lurer på her er altså tanker og erfaringer som folk har angående det å gifte seg på en herlig sandstrand. På en sydhavsøy. Bare de to. 

• Liker 1
Skrevet

Hei :-) Vi gifta oss på ei lita øy i Krabi, Thailand :-) Det var fantastisk ♡ Ei norsk dame som heiter Ingeborg Fallet Kristensen driv firmaet "Krabispesialisten" og dei arrangerer og ordnar alt. Det einaste du må ordne sjølv er prest. Då tek du kontakt med sjømannskyrkja og avtalar med dei. Vi var veldig fornøgd med Krabispesialisten, dei ordna både pynting, mat og fotograf. Hår og sminke kan dei også ordne. Sjekk ut nettsidene til Krabispesialisten, og berre spør meg viss det er noko du lurer på :-) 

Skrevet

Hva med en av Norges tusenvis av vakre øyer? ☺

Skrevet
22 timer siden, Millia skrev:

Hei :-) Vi gifta oss på ei lita øy i Krabi, Thailand :-) Det var fantastisk ♡ Ei norsk dame som heiter Ingeborg Fallet Kristensen driv firmaet "Krabispesialisten" og dei arrangerer og ordnar alt. Det einaste du må ordne sjølv er prest. Då tek du kontakt med sjømannskyrkja og avtalar med dei. Vi var veldig fornøgd med Krabispesialisten, dei ordna både pynting, mat og fotograf. Hår og sminke kan dei også ordne. Sjekk ut nettsidene til Krabispesialisten, og berre spør meg viss det er noko du lurer på :-)

Tusen takk for supre tips! Kanskje jeg kommer tilbake med flere spm etterhvert ja, takk. :)

Skrevet
22 timer siden, Jerry Lee skrev:

Hva med en av Norges tusenvis av vakre øyer? ☺

Hvorfor det? Når jeg helt tydelig skriver sydhavsøy, hvite strender, osv?

Skrevet

Kjenner noen som gjorde det. De er veldig fornøyd med valget, og på bildene jeg fikk se så det helt fantastisk ut. De leide en fotograf også så de hadde noen som kunne forevige seremonien deres. 

Anonymkode: 41c61...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...