Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en nyseparert mann og vi innledet et slags forhold. Vi holdt på i noen måneder og alt var veldig bra.

Men så ble det litt avstand og han endte opp med å gå tilbake til sin eks-kone. Og jeg ble sittende igjen og bare måpe. Men vi har hatt noe kontakt siden, der han flere ganger sier han savner meg og gjerne vil se meg igjen. Jeg har sagt nei hver gang. Men jeg savner han veldig., selv flere måneder etter siste gang jeg så han. Jeg lar også være å kontakte han, selv om det er vanskelig.

Er det noen som har vært i en lignende situasjon? Jeg er så usikker på hans intensjoner. Om han ønsker meg kun som elskerinne og samtidig beholde kona, eller om han kanskje ikke er sikker på at det var rett og gå tilbake til henne? Eller?

Anonymkode: 36439...eca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har gått tilbake til kona. Du var bare den bekreftelsen han trengte på at han fremdeles er attraktiv. Men -igjen-, han valgte kona over deg. Med andre ord: han kommer gjerne på sexbesøk, men noe mer får du neppe. 

Fortsett som du stevner. Dropp denne mannen!

Anonymkode: 3e0c4...c2c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han valgte kona, dropp han. Du gjør helt rett ved å avvise han og ikke ta kontakt med han. Som sagt over her, han trengte nok bekreftelse på at han fortsatt var attraktiv (og søker nok fortsatt det), men han har et liv med kona (og kanskje barn?) som han ikke ønsker å oppgi.

Anonymkode: 12dd1...4f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror barna er hovedmotivet her. Han mistet sin far når han var liten og vil vel ikke at barna skal vokse opp uten en far. 

Men det er ikke lett å la være. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror barna er hovedmotivet her. Han mistet sin far når han var liten og vil vel ikke at barna skal vokse opp uten en far. 

Men det er ikke lett å la være. 

Jaha, er det bedre å leke med to kvinners følelser? For et mye bedre forbilde han er enn sin far da!

Uansett. Bare dropp han. Denne fyren vil bare komme til å såre deg.

Jeg har selv brutt med en slik mann. Beste beslutningen jeg har tatt!! Det tar tid, men du kommer deg videre. Du er verdt mer enn å være et sexleketøy!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dropp han. Han har allerede dumpet deg for sin kone. Og du vil alltid være nr to om du velger å inngå et forhold med han nå. Du vil ikke bli lykkelig. Savnet blir mindre med tiden.

Anonymkode: ae7d7...29c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...