Gjest Unknown Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 (endret) Hei! Hvor "farlig" er det å flytte rundt på en hund? Jeg vurderer å bo annenhver uke hos mamma og pappa, og vil være med hunden min hele tiden! Endret 7. januar 2016 av Unknown
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Dersom det er din hund så har den det bra der du er. Viktig at du sjekker at begge foreldrene dine har lyst til å ha hunden i hus først, da. Anonymkode: ae642...318
Gjest Unknown Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom det er din hund så har den det bra der du er. Viktig at du sjekker at begge foreldrene dine har lyst til å ha hunden i hus først, da. Anonymkode: ae642...318 Det er null problem, jeg vil bare ikke gjøre noe galt - vil at den lille skal ha det best mulig!
Gjest Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Den er nok fornøyd såfremt den er med deg. Og så lenge det er to faste hjem med hvert sitt sted ser jeg ikke problemet Min eldste har flyttet 4 ganger på sine straks 5 årog det har gått helt fint. Vi har måttet ha alene hjemme trening oppfriskning på hver sted vi har bodd, men det har gått fint
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Så sant hunden din ikke er ekstremt dårlig mentalt, så har det ikke noe å si. Hunder er oftest ikke stedbunden på samme måte som katter er. Anonymkode: 2ae27...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå