tilla Skrevet 13. juli 2002 #1 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg har nettopp gått til anskaffelse av denne PC og nå lurer jeg på om noen vet om det går ann å få et lokk der hvor batteriet sitter? Jeg kommer ikke til å bruke batteriet noe særlig og da er det jo dumt at det sitter i PC. Det kan vel bli ødelagt pga. for mye lading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. juli 2002 #2 Del Skrevet 13. juli 2002 Hei Tilla! Jeg bruker bærbar, og jeg lar batteriet sitte i selv om jeg går på strøm. En gang i blandt bruker jeg batteriet til det er tomt, og lader igjen. Du kan lade mens du bruker maskinen, og jeg tror ikke du overlader så lenge du bruker den i alle fall. Et batteri trenger trim, så om du bare bruker det litt, og så lader igjen, blir kapasiteten mindre. Bruker du ikke batteriet i det hele tatt, "dør" det. Det lønner seg å ta batteriet ut om du ikke skal bruke maskinen på ei god stund. Men det trenger altså å bli brukt, tømmes helt og lades igjen for å holde seg i trim. Og så er det veldig greit å kunne kjøre videre på batteri om du mister strømmen i huset ei stund. Her i bygda mi skjer det støtt.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 13. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2002 Takk for svar Hege. :D Da lar jeg batteriet sitte sånn at det ikke blir støv inni "batteri rommet". Ser ut til at du er min gode hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. juli 2002 #4 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg gjør så godt jeg kan i alle fall. Bare koselig å kunne hjelpe! Nå har ikke jeg samme maskin som deg, men prinsippet er det samme enten det gjelder pc eller mobiltelefon. Om batteriet mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå