AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Jeg er kun 7 dpo i dag (siste positive ELtest var 31.12) og tok en test "just for kicks" siden jeg hadde så mange. Er det virkelig mulig kun 7 dpo?! Anonymkode: 5b41b...e6f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Jeg hadde tatt en til, jeg har ikke fått kontroll streken så tjukk før, men vet ikke om det varierer Anonymkode: 8574f...112 1
Emit Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Hadde også veldig tidlig positiv test da jeg ventet tvillingene husker ikke dpo men tror det var 8.. Har hatt to aborter siden, da har jeg ikke hatt positiv test før 2-3 dager etter ikm..
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Tror det må ha vært noe galt med testen.. For i dag er den blenda... Og i går var den ikke akkurat svak. Jeg skjønner ingenting... Anonymkode: 5b41b...e6f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det må ha vært noe galt med testen.. For i dag er den blenda... Og i går var den ikke akkurat svak. Jeg skjønner ingenting... Anonymkode: 5b41b...e6f Tror også det må ha vært noe galt med testen. Syns det ser ut som at "teststreken" er litt for langt unna kontrollstreken enn den skal være. Ta et bildesøk på Google så kan du se hvor strekene skal være i forhold til hverandre Anonymkode: 88841...2be
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror også det må ha vært noe galt med testen. Syns det ser ut som at "teststreken" er litt for langt unna kontrollstreken enn den skal være. Ta et bildesøk på Google så kan du se hvor strekene skal være i forhold til hverandre Anonymkode: 88841...2be Testen ser ut som den skal, brukte de samme forrige graviditet Anonymkode: 5b41b...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 Vet ikke helt hva som skjedde med den første testen, men den stemte. Nå blir testene gradvis sterkere igjen Anonymkode: 5b41b...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå