Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kun 7 dpo i dag (siste positive ELtest var 31.12) og tok en test "just for kicks" siden jeg hadde så mange. Er det virkelig mulig kun 7 dpo?!image.thumb.jpeg.0a2904a38c73b4ec6e93b03

Anonymkode: 5b41b...e6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt en til, jeg har ikke fått kontroll streken så tjukk før, men vet ikke om det varierer 

Anonymkode: 8574f...112

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tvillinger! :opplyser:

Anonymkode: 30abe...dd2

Skrevet

Hadde også veldig tidlig positiv test da jeg ventet tvillingene :);) husker ikke dpo men tror det var 8.. Har hatt to aborter siden, da har jeg ikke hatt positiv test før 2-3 dager etter ikm.. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror det må ha vært noe galt med testen.. For i dag er den blenda... Og i går var den ikke akkurat svak. Jeg skjønner ingenting...

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det må ha vært noe galt med testen.. For i dag er den blenda... Og i går var den ikke akkurat svak. Jeg skjønner ingenting...

Tror også det må ha vært noe galt med testen. Syns det ser ut som at "teststreken" er litt for langt unna kontrollstreken enn den skal være.

Ta et bildesøk på Google så kan du se hvor strekene skal være i forhold til hverandre

Anonymkode: 88841...2be

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror også det må ha vært noe galt med testen. Syns det ser ut som at "teststreken" er litt for langt unna kontrollstreken enn den skal være.

Ta et bildesøk på Google så kan du se hvor strekene skal være i forhold til hverandre

Anonymkode: 88841...2be

Testen ser ut som den skal, brukte de samme forrige graviditet :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva som skjedde med den første testen, men den stemte. Nå blir testene gradvis sterkere igjen :)

AnonymBruker
Skrevet

Grattis! 

Anonymkode: 48571...6da

AnonymBruker
Skrevet

gratulerer

Anonymkode: 4f097...042

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...