AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 jeg har en innrømmelse : jeg vet absolutt ingenting om sminke, og har så godt som aldri brukt det. dette året kommer jeg til å være nødt til å delta på en del "fancy" events, og selv om jeg fortsatt ikke føler behov for å pynte meg hadde det vært fint å dekke til litt - har hatt noen problemer med mørke ringer og akne. jeg vet bare ikke hvor jeg skal starte? har spurt litt rundt men alle vennene mine foreslår forskjellige ting; consealer, foundation, bb cream...cc cream er visst også en ting. og som om det ikke var nok er det jo hundre ulike varianter av alt! jeg er virkelig helt lost, tar gjerne imot konkrete tips. Anonymkode: 99693...df5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har en innrømmelse : jeg vet absolutt ingenting om sminke, og har så godt som aldri brukt det. dette året kommer jeg til å være nødt til å delta på en del "fancy" events, og selv om jeg fortsatt ikke føler behov for å pynte meg hadde det vært fint å dekke til litt - har hatt noen problemer med mørke ringer og akne. jeg vet bare ikke hvor jeg skal starte? har spurt litt rundt men alle vennene mine foreslår forskjellige ting; consealer, foundation, bb cream...cc cream er visst også en ting. og som om det ikke var nok er det jo hundre ulike varianter av alt! jeg er virkelig helt lost, tar gjerne imot konkrete tips. Anonymkode: 99693...df5 Ville heller spurt på parfymeriet el hudpleiesalong. Anonymkode: 2a392...0ab
Gjest Ravna Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
Gjest marizz Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 (endret) Om jeg var deg ville jeg kanskje begynt rolig med mascara, og kanskje concealer. Du trenger ikke å kjøpe det dyreste du finner, for mange rimligere merker funker også helt fint! Om du vil ha et konkret tips på en concealer som dekker ganske bra, og er rimlig så vil jeg anbefale denne: http://www.ebay.com/itm/The-SAEM-Cover-Perfection-Tip-Concealer-SPF28-PA-3-Color-6-8g-Korea-/231715551532?var=&hash=item35f352b92c:m:mcWgG7m28bQJjNV-6RKCOuQ Ikke bli skremt av at den er fra ebay, for sminke og hudpleie fra korea er trygt Jeg bruker den hovedsaklig på urenheter, men den funker også bra under øynene til å skjule mørke ringer! Endret 7. januar 2016 av marizz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå