Gå til innhold

Er det greit med første date/treff i skogen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har begge hunder og han har foreslått at vi går tur sammen med de en ettermiddag. Vi møttes på sukker og jeg får gode følelser for han. Er det greit tror dere? Han spurte for litt under en time siden og jeg må komme med et svar snart.

Anonymkode: 662c7...231

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit for meg at du går tur i skogen md en mann. Hvorfor trenger du vår velsignelse?

Er jo fint med en aktiv date hvor dere kan snakke om hundene hvis samtalen går litt tregt.

• Liker 4
Gjest økonomifrue
Skrevet

Det ville jeg unngått, tenk om han er en voldtekts- eller drapsmann. Det vet du jo ikke..

møt han på et offentlig sted første gangen. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en tur i parken heller?

Anonymkode: fe24c...0a8

Skrevet

Det er min favorittform for date! Men håper du har en stor hund, hvis det på et punkt skulle bli ubehagelig! Jeg er aldri redd når jeg har med mine hunder ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Chumi skrev:

Det er min favorittform for date! Men håper du har en stor hund, hvis det på et punkt skulle bli ubehagelig! Jeg er aldri redd når jeg har med mine hunder ;)

Hva slags hunder har du? 

Anonymkode: 7f8a6...d28

Skrevet

Er vel ganske uproblematisk hvis man velger en løype der man kan treffe på andre. En folketom løype hadde jeg kanskje vært litt mer skeptisk til. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja en lutetur med hundene på dagtid er jo bare koselig! Da har dere hundene å rette oppmerksomheten og temaet mot om det skulle bli pinlig ellers.
Men om det hadde vært som en annen skrev om her for en stnd siden, at mannen ville ha date med hun "i skogen hvor ingen kan se eller høre oss, alene på kvelden" så ville jeg styrt langt unna.

Hadde forsåvidt en veldig hyggelig skogsdate for noen år siden selv som førstedate. Men vi gikk ikke lenger inn enn 40 meter fra turveien.

Anonymkode: 4fac2...0ea

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags hunder har du? 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags hunder har du? 

Hørtes kanskje ut som jeg har farlige hunder, men det har jeg ikke, men de er store og de fleste hunder, store som små vil beskytte eieren sin dersom de opplever at h*n er redd...

Skrevet
1 minutt siden, Chumi skrev:

Hørtes kanskje ut som jeg har farlige hunder, men det har jeg ikke, men de er store og de fleste hunder, store som små vil beskytte eieren sin dersom de opplever at h*n er redd...

Vil helst ikke si rase, for jeg vil ikke at folk skal forstå hvem jeg er;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er en kjempefin første date. Og man er sjeldent alene i skogen. Bare holde seg på stier og i turområde så bør det gå bra. 

Synes forresten det er godt å lese at så mange vil være forsiktig ved en første date. Er mye skummelt som skjer det ute og vi må passe på oss selv. 

Anonymkode: 20441...2e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Chumi skrev:

Vil helst ikke si rase, for jeg vil ikke at folk skal forstå hvem jeg er;)

Den er grei :) Tolket det slik at du hadde I.U, det har nemlig jeg (å) :-) 

Skrevet (endret)
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har begge hunder og han har foreslått at vi går tur sammen med de en ettermiddag. Vi møttes på sukker og jeg får gode følelser for han. Er det greit tror dere? Han spurte for litt under en time siden og jeg må komme med et svar snart.

Det er fryktelig kaldt nå da, brrrrr. :fryser:

Endret av Arabella
Skrevet

Har gjort det mange ganger, både med og uten hund. Har ikke truffet på noen merkelige mennesker og aldri vært redd for mitt liv :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags hunder har du? 

Jeg har en Schæferhund og han har en Welsh Spaniel.

ts

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Arabella skrev:

Det er fryktelig kaldt nå da, brrrrr. :fryser:

Sant nok, men hunder må uansett luftes året rundt. 

ts

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en Schæferhund og han har en Welsh Spaniel.

ts

Da hadde jeg ikke vært særlig bekymret:) hadde han ønsket å gjøre deg noe så hadde han ikke invitert hunden din med på date;) 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Chumi skrev:

De fleste hunder som ikke er trent beskytter seg selv, evt bare står og bråker litt om noe skjer. Særdeles få hunder beskytter eiere, det er litt sånn Disney versjon folk liker å tro og håpe på. :) Så om det er avgjørende for at du stikker langt til skogs med fremmede menn fordi de er så god beskyttelse, så hadde jeg heller valgt å gå et sted med folk.

Anonymkode: 73362...ec9

Skrevet

Ser ikke problemet. Hvis han virkelig er en voldtektsmann eller morder så hadde han fått til noe uansett hvor dere var ;)

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste hunder som ikke er trent beskytter seg selv, evt bare står og bråker litt om noe skjer. Særdeles få hunder beskytter eiere, det er litt sånn Disney versjon folk liker å tro og håpe på. :) Så om det er avgjørende for at du stikker langt til skogs med fremmede menn fordi de er så god beskyttelse, så hadde jeg heller valgt å gå et sted med folk.

Anonymkode: 73362...ec9

Haha, jeg kan mer om hunder enn deg;) 

og bråket du snakker om vil uanset virke skremmende på fremmede, og virker derfor som veldig god beskyttelse;) men du kan vel si deg enig i at en voldtektsmann ikle sier "hei, ta med schæferen din og møt meg i skogen" hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...