AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Har lenge avtalt å treffe en fra match.com men avstanden er lang. Det beste er å møtes på halvveien, og vi har da snakket om at hvis det føles riktig tar vi noen netter på hotell sammen for å få mest mulig ut av treffet siden det blir dumt å reise langt for bare en kaffe også reise hjem igjen. Vi har sagt at vi gleder oss til å holde rundt hverandre, og at det er koselig bare å ligge med klær på ved siden av hverandre. Jeg anser det som trygt, og har snakket mye med han på telefon og også med broren og fetteren hans så han har fortalt familien sin om meg. Men hva syns dere, bør vi heller ta hvert vårt rom? Han sier han betaler dobbeltrom(enkeltrom har ikke vært drøftet).. Jeg ønsker faktisk å ligge inntil han, men vil ikke føle meg forpliktet til sex, og håper ikke han er galere enn han utgir seg for og kidnapper meg på noe vis Vi er i midten av tjue årene og omtaler hverandre som sjelevenner. Anonymkode: 57eae...eb4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Hvor gammel er du?? Anonymkode: e7198...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Bo på enkeltrom! Anonymkode: e3ceb...f63 7
Ananas. Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 (endret) Jeg ville i det minste hatt en plan B, slik at du ikke er helt nødt til å overnatte med vedkommende. Personlig hadde jeg styrt unna uansett, en man aldri har møtt er på mange vis en fremmed, selv om man har snakket mye sammen. Lagt til: Men altså: Definitivt JA til enkeltrom, om dere ender med å sovne på samme rom så er det sikkert bare hyggelig. Og selv om dere skal bo på hotell, møt hverandre og ta en kaffe e.l. på offentlig sted før dere låser døra bak dere på et hotellrom. Endret 7. januar 2016 av Ananas. 9
Cleopatra. Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Bo på enkeltrom. Uansett god kontakt på tlf/skriftlig, ville jeg ikke satset på at kjemien er god nok til å sove på samme rom første gang dere treffes. Dere får jo blitt kjent når dere spiser middag sammen, tar en drink i baren osv 7
Gjest Mythic Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Det hadde jeg aldri i verden gjort. Ikke fordi det kan være skummelt, men fordi det kan hende dere ikke har noe kjemi når dere treffes. Da blir det utrolig kleint. Det hjelper ikke å ha god kjemi skriftlig og på telefonen, kalle hverandre sjelevenner og spinne vakre drømmer. Virkeligheten kan få deg ned på bakken igjen med et brak.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Er han Norsk? Man hører mye historier hvor en "intelligent" og "rik" mann (han presenterer seg slik) kommer inn i livet til en kvinne (det hender oftest i fattige land) og de reiser til hjemlandet hans. Hun blir aldri hørt fra igjen og er trolig blitt dratt inn i menneskehandelen. Det er kanskje litt ekstremt det jeg sa ovenfor, men du må uansett alltid ha en plan i bakhodet og aldri utsett deg selv for andre du ikke kjenner. Anonymkode: c9f62...e1d
Chumi Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Jeg har tatt en liknende sjanse. En mann jeg skulle ut med(jeg hadde møtt han før, forbi vi bodde på samme sted men hadde aldri møtt han privat), han ordnet date med middag, vin og hotellovernatting. Jeg stilte litt spørsmål men valgte å ta sjansen. Sa også til han at jeg syntes det var rart, jeg kjørte og når jeg hadde drukket vin kunne jeg altså ikke kjøre noe sted. Jeg tok altså sjansen, og han er idag min store kjærlighet! Jeg sier ikke at det er lurt, og syntes heller ikke selv at jeg var så fornuftig, men jeg ville bare dele min erfaring;) 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 Ja han er norsk. Vi har hatt kontakt i omkring 4 måneder. Tenker at det vil bli litt bortkastet å være på hvert vårt rom, vi har snakket om at vi ikke engang trenger å prate sammen, bare "være sammen", siden vi har pratet så mye på telefon, så jeg er ikke så redd for kjemien. Mer det å bli utsatt for noe, eller å ikke få gått på do å bæsjet Anonymkode: 57eae...eb4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 Jeg dro til utlandet for å møte en mann jeg aldri hadde møtt før, jeg... Tenker på det nå i ettertid så er det galskap, men jeg fulgte magefølelsen den gangen. Jeg følte meg helt trygg hele tiden og det var ikke noe problemer heller. Jeg har også møtt en ukjent mann på hotell sånn som du snakker om nå og det var en fiiiiiin helg. Jeg hadde gjort det dersom magefølelsen sa at det går helt greit. Og ... er det kleint så er det jo bare å dra igjen. Anonymkode: 61f0e...1a9
Ananas. Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja han er norsk. Vi har hatt kontakt i omkring 4 måneder. Tenker at det vil bli litt bortkastet å være på hvert vårt rom, vi har snakket om at vi ikke engang trenger å prate sammen, bare "være sammen", siden vi har pratet så mye på telefon, så jeg er ikke så redd for kjemien. Mer det å bli utsatt for noe, eller å ikke få gått på do å bæsjet Anonymkode: 57eae...eb4 Poenget er ikke at dere skal være det, men at dere skal ha muligheten til det. Nå prøver jeg ikke å si at dette er noe som kommer til å skje, men det er jo ikke sånn at mordere og voldtektsmenn varsler om at de er det på forhånd, de er gjerne både sjarmerende og trivelige før de ikke lenger er det. Og selv om mannen ikke er farlig, så er det heller ikke sånn at man kan spå om kjemien overlever det å møtes i virkeligheten. Å betale litt ekstra for å være trygg og komfortabel er det faktisk verdt. 6
Gjest Mythic Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja han er norsk. Vi har hatt kontakt i omkring 4 måneder. Tenker at det vil bli litt bortkastet å være på hvert vårt rom, vi har snakket om at vi ikke engang trenger å prate sammen, bare "være sammen", siden vi har pratet så mye på telefon, så jeg er ikke så redd for kjemien. Mer det å bli utsatt for noe, eller å ikke få gått på do å bæsjet Anonymkode: 57eae...eb4 Selv om du ikke tror det, så kan det faktisk være sånn at man ikke har kjemi i virkeligheten selv om man har det på telefonen. Det har jeg opplevd flere ganger. Jeg ville uansett ha hatt et rom for meg selv, også kan dere heller ende opp på samme rom etter hvert, hvis det føles naturlig. Endret 7. januar 2016 av Mythic
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #13 Skrevet 7. januar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dro til utlandet for å møte en mann jeg aldri hadde møtt før, jeg... Tenker på det nå i ettertid så er det galskap, men jeg fulgte magefølelsen den gangen. Jeg følte meg helt trygg hele tiden og det var ikke noe problemer heller. Jeg har også møtt en ukjent mann på hotell sånn som du snakker om nå og det var en fiiiiiin helg. Jeg hadde gjort det dersom magefølelsen sa at det går helt greit. Og ... er det kleint så er det jo bare å dra igjen. Anonymkode: 61f0e...1a9 Så hyggelig å høre! Litt av poenget er jo at vi lengter sånn etter å holde rundt hverandre. Vet det høres crazy ut, men etter godnatta samtaler hver kveld over flere måneder så gjør vi faktisk det. Så jeg håper jo også på en slags "drømmehelg" kjempefin hvor vi bare ser tv og ligger ved siden av hverandre. Men vanligvis hadde jeg styrt langt unna å hoppe i noe sånt, men det føles så innmari rett nå.. Følte du deg forpliktet til sex eller gikk det greit uten/frivillig? Anonymkode: 57eae...eb4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #14 Skrevet 7. januar 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hyggelig å høre! Litt av poenget er jo at vi lengter sånn etter å holde rundt hverandre. Vet det høres crazy ut, men etter godnatta samtaler hver kveld over flere måneder så gjør vi faktisk det. Så jeg håper jo også på en slags "drømmehelg" kjempefin hvor vi bare ser tv og ligger ved siden av hverandre. Men vanligvis hadde jeg styrt langt unna å hoppe i noe sånt, men det føles så innmari rett nå..Følte du deg forpliktet til sex eller gikk det greit uten/frivillig? Anonymkode: 57eae...eb4 Alt var helt frivillig fra begges side og ingen forpliktelse. Det ble bare naturlig da vi møttes. Anonymkode: 61f0e...1a9
Gjest Blomsterert Skrevet 7. januar 2016 #15 Skrevet 7. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har lenge avtalt å treffe en fra match.com men avstanden er lang. Det beste er å møtes på halvveien, og vi har da snakket om at hvis det føles riktig tar vi noen netter på hotell sammen for å få mest mulig ut av treffet siden det blir dumt å reise langt for bare en kaffe også reise hjem igjen. Vi har sagt at vi gleder oss til å holde rundt hverandre, og at det er koselig bare å ligge med klær på ved siden av hverandre. Jeg anser det som trygt, og har snakket mye med han på telefon og også med broren og fetteren hans så han har fortalt familien sin om meg. Men hva syns dere, bør vi heller ta hvert vårt rom? Han sier han betaler dobbeltrom(enkeltrom har ikke vært drøftet).. Jeg ønsker faktisk å ligge inntil han, men vil ikke føle meg forpliktet til sex, og håper ikke han er galere enn han utgir seg for og kidnapper meg på noe vis Vi er i midten av tjue årene og omtaler hverandre som sjelevenner. Anonymkode: 57eae...eb4 Du er jo allerde litt skeptisk.Det er bra,men du romantiserer litt også.Greit nok. Nå er det ikke alle menn som er potensielle forbrytere :-) men så kan den en minst venter er "skummel"nettopp være akkurat det.Syns du det er verdt sjansen å dele rom? Er det ikke greit å bestille hvert sitt og så se hvordan det går da? Det er det mest fornuftige på alle måter.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #16 Skrevet 7. januar 2016 1 time siden, Blomsterert skrev: Du er jo allerde litt skeptisk.Det er bra,men du romantiserer litt også.Greit nok. Nå er det ikke alle menn som er potensielle forbrytere :-) men så kan den en minst venter er "skummel"nettopp være akkurat det.Syns du det er verdt sjansen å dele rom? Er det ikke greit å bestille hvert sitt og så se hvordan det går da? Det er det mest fornuftige på alle måter. Jo.. Men jeg ser for meg at om vi bestiller hvert vårt rom, og bestemmer oss på kvelden for å dele, så betyr det hvertfall sex. Liksom "bli med inn på rommet mitt" (uaktuelt for meg 99% med sex) , mens om vi har samme rom fra starten av så blir det kanskje mindre sexpress og mer soving/slappe av sammen som ligger i lufta??? Anonymkode: 57eae...eb4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #17 Skrevet 7. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du?? Anonymkode: e7198...a7b Savner svar på spørsmål. Anonymkode: e7198...a7b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #18 Skrevet 7. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du?? Anonymkode: e7198...a7b Det står i HI. Anonymkode: e3ceb...f63 3
Gjest marizz Skrevet 7. januar 2016 #19 Skrevet 7. januar 2016 Om du er redd han forventer sex så går det jo an å ta det opp med han forsiktig på forhånd. Litt om hans forventninger osv, sånn du ikke føler deg presset når du er i situasjonen. Jeg ville nok gått for det!
Gjest Mythic Skrevet 7. januar 2016 #20 Skrevet 7. januar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo.. Men jeg ser for meg at om vi bestiller hvert vårt rom, og bestemmer oss på kvelden for å dele, så betyr det hvertfall sex. Liksom "bli med inn på rommet mitt" (uaktuelt for meg 99% med sex) , mens om vi har samme rom fra starten av så blir det kanskje mindre sexpress og mer soving/slappe av sammen som ligger i lufta??? Anonymkode: 57eae...eb4 Helt ærlig, så tror jeg det er hipp som happ. Begge deler inviterer til sex, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå