Gå til innhold

Satt fast flaske i musa, hjeeeeelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faen, nå har jeg gjort det store. Jeg var så kåt og fant ut at jeg skulle onanere med en tom julebrusglassflaske. Digg var det, men jeg glemte at det er noe som heter luft og friksjon og nå får jeg ikke flasken ut igjen! Hva skal jeg gjøre? Jeg går ikke til legen! Ikke faen. Er for kaldt å gå uten bukser nå og dessuten vil jeg ikke bli gjort til latter for hele byen. 

Anonymkode: ef2ca...ebb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trolleri trollera.

Anonymkode: 1d43d...fc7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bøller ikke! Det er fakta faeb! 

AnonymBruker
Skrevet

Ring 113!

Anonymkode: 09607...da9

Gjest chisandra
Skrevet

Slutt å misbruke fine julebrusen. :frustrert:

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faen, nå har jeg gjort det store. Jeg var så kåt og fant ut at jeg skulle onanere med en tom julebrusglassflaske. Digg var det, men jeg glemte at det er noe som heter luft og friksjon og nå får jeg ikke flasken ut igjen! Hva skal jeg gjøre? Jeg går ikke til legen! Ikke faen. Er for kaldt å gå uten bukser nå og dessuten vil jeg ikke bli gjort til latter for hele byen. 

Dette var ikke dumt.
Først tar du et bilde og legger ut på "den-store-vagina-bilde-tråden-for-de-som-liker-sånt"
Så slår du hull på flasken hvis den er av glass for så å trekke ut restene forsiktig.
Eller så stikker du hull på den med kniv eller saks hvis den er av plast.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, gurgle skrev:

Dette var ikke dumt.
Først tar du et bilde og legger ut på "den-store-vagina-bilde-tråden-for-de-som-liker-sånt"
Så slår du hull på flasken hvis den er av glass for så å trekke ut restene forsiktig.
Eller så stikker du hull på den med kniv eller saks hvis den er av plast.

Hvis hun knuser den mens den fortsatt er inne så tror jeg faren er stor for at kun kutter seg, og jeg tror ikke det er veldig behagelig å kutte seg der nede :P

Anonymkode: cdada...d5c

AnonymBruker
Skrevet

Stikk en strikkepinne eller blyant oppi musa for å få bort vakumet. Snakker av erfaring..

Anonymkode: e664c...b75

• Liker 7
Gjest cheshirecat
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stikk en strikkepinne eller blyant oppi musa for å få bort vakumet. Snakker av erfaring..

Anonymkode: e664c...b75

😳

Skrevet

Å fy.. Jeg håper virkelig at dette ikke er sant.

Men ja, om du skal klare å gjøre noe med dette selv så må du sørge for at vakuumet oppheves, og måten å gjøre det på er å føre inn noe som slipper til luft. Altså blyant e.l. som foreslås over her, eller å knuse/lage hull i flaska (noe jeg tror er en utrolig dårlig ide når den sitter fast mellom bena dine..). Hvis det ikke funker, så får du ta på et skjørt og komme deg til legevakta. 

Skrevet (endret)

Du må fylle opp flaska med julebrus igjen for å utligne trykkforskjellen. Deretter bruke en sugekopp laget for avløp til å suge den ut.

Hvis den sitter veldig godt fast kan det hende du må spørre om en sterk nabo kan håndtere sugekoppen for deg.

Endret av Suppemann
  • Liker 3
Gjest cheshirecat
Skrevet
Et øyeblikk siden, Suppemann skrev:

Du må fylle opp flaska med julebrus igjen for å utligne trykkforskjellen. Deretter bruke en sugekopp laget for avløp for å få den ut, hvis den sitter veldig godt fast kan det hende du bør spørre en sterk nabo til å hjelpe deg med sugekoppen.

Høres ut som en veldig smertefull julebrusfødsel..

AnonymBruker
Skrevet

Haha, dette minner meg om "jeg satte fast en skje mellom tenna"-tråden, den må jeg finne og lese igjen.

Men alvorlig talt, ts, ikke knus flaska. Prøv å slippe inn luft ved å åpne opp litt. Vil ikke anbefale strikkepinne, prøv å finn noe som er mer butt, men samme prinsippet som beskrevet over.

Anonymkode: 0c3e1...7a5

Gjest cheshirecat
Skrevet

...og sist men ikke minst: var det like godt for deg som for flaska..? 

Skrevet

Som flere alt har skrevet, må du få bort vakumet. Stikk forsiktig opp noe ved siden av flasken. Ikke strikkepinne, noe som er smalt, uten å være spisst. Når du har lirket det opp, så dra det forsiktig til siden, så det kommer luft inn mellom flasken og skjedeveggen. Da opphevet du vakumet, og kan dra ut flasken.

AnonymBruker
Skrevet

Press den ut, du skal ha muskler der nede som skal klare sånt..

Anonymkode: 5ad55...28c

Skrevet

Vel, flaskehalsen er relativt smal, har du prøvd å bevege deg litt og ser om der "løsner" :P hvis ikke smør inn fingeren med olje og lirke inn. Deretter gå å pant flasker og bruk der du får igjen til å kjøpe en skikkelig dildo.

Gjest supernova_87
Skrevet

Du må rett og slett bare føde den! 

Sist var det pølse og nå er det julebrus, det er ikke helt slik jeg pleier å nyte julekosen,menmen, hver sin smak!  

Skrevet

Du må se det positive i det da. Hvis du ikke får den ut kan det hende du blir det endelige beviset på at jula varer helt til påske.

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La den sitte og fortsett å humpe på den. 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...