Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Bivirkningene man får av p-piller vil de stabilisere seg eller vil det bli som det er......da tenker jeg på dårlig humør, hodepine, trøthet og vektøkning.
Arkana Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 Det er umulig å si. Noen (som meg) får aldri noen bivirkninger, andre får bivirkninger som blir lettere med tiden, og atter andre får så kraftige, vedvarende bivirkninger at de ikke kan bruke p-piller. Du må bare prøve selv og se.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 For meg stabiliserte det seg - på bånn. Ble ikke bra før jeg slutta.
Brudulja Skrevet 9. oktober 2004 #4 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg ble deppa når jeg begynte på p-piller, men det ga seg etter et par tre mnd. Hvis ikke bivirkningene gir seg, bør du slutte og forsøke et annet merke piller.
enhna Skrevet 9. oktober 2004 #5 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har gaatt paa samme merke i litt over 3 aar, og har ingen merkbare bivirkninger.. Er nok veldig individuelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå