AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Del Skrevet 7. januar 2016 Minste jenta på 3 har nå vært iskald når de er ute i barnehagen. Hun har ull undertøy, ull fra nøstebarna og didrikson dress over. De i bhg mener dressen er kald og at vi bør bytte. Hvilken dress synes dere holder på varmen? Anonymkode: d53af...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Del Skrevet 7. januar 2016 Hvor kaldt er det der du bor? Noen bor på Røros, Finse, Kirkenes og har det frysekaldt, andre bor på mindre utsatte steder.... Anonymkode: 52b41...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. januar 2016 #3 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Konfirmasjonsdressen fra 1978...nei, vent... ikke slik dress du mente, nei. 😉 (PS : Håper ingen har sett en konfirmasjonsdress fra -78!) Endret 7. januar 2016 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. januar 2016 #4 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg har vært like fornøyd med Didrikson som Reima, men foretrekker Reima siden den er enklere for lillegutt å ta på selv. Har aldri hatt noe problem ned at dressene blir kalde... Men nå bor nå jeg på Vestlandet og her har vi sjelden snø og minusgrader, her er det bare vind og regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Del Skrevet 7. januar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kaldt er det der du bor? Noen bor på Røros, Finse, Kirkenes og har det frysekaldt, andre bor på mindre utsatte steder.... Anonymkode: 52b41...bf0 Mellom 10-14 minus. Anonymkode: d53af...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 7. januar 2016 #6 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg synes det er rart om Didriksson ikke skal være varm nok? Jeg har god erfaring med Polarn o Pyret sine, men jeg vet ikke om de pr definisjon er noe varmere enn Didriksson? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. januar 2016 #7 Del Skrevet 7. januar 2016 Har en fra reima, tror modellen heter Gotland, er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 7. januar 2016 #8 Del Skrevet 7. januar 2016 Både didrikssons, reima og andre merker har fleire typar vinterdressar. (Enkelte unntak, bla trur eg pop berre har 1 modell). Me har ein didrikssons theron no, og den er me fornøgde med, men den blir brukt av ei på 6 år. Har vore mest fornøgd med reima og helly hansen mtp kulde, men reima er lite slitesterke og tålar vatn dårligare enn enkelte andre. Lego-wear er vel dei dressane eg har vore mest fornøgd med overall, i bhg-alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 8. januar 2016 #9 Del Skrevet 8. januar 2016 vi er veldig fornøyd med Bergans sin.. Fantastisk god dress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå