Gå til innhold

c9-kuren... Jeg sprakk, alt ødelagt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Begynte på denne c9 kuren til Forever Living i går, og de to første dagene skal man jo ikke spise noe.... Jeg ble helt ødelagt i går, klarte ikke konsentrere meg, sur som en padde, dundrende hodeverk, slapp, trøtt, irritabel, ufokusert og alt som hører med. Så, rundt kl 18 i går kveld spiste jeg en vårrull. Dette er jo slett ikke mye, men det er alt for mye ift. hva programmet mener. 

Så tenkte jeg at jeg skulle prøve en ny start i dag, og ikke spise noe. Alt det samme skjedde, og jeg fungerer rett og slett ikke som menneske. Så nå har jeg spist en pølse. bare dette jeg har spist disse to dagene. 

Da lurer jeg på om det er vits å fortsette programmet? Jeg har jo hoppet over de 2 første dagene på en måte,og begynt rett på dag 3. Noen som vet? 

Anonymkode: ae326...f4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke denne kuren, men generelt mener jeg slike kurer bare er tull. Sansynligheten for ikke klare å følge slike sulteplaner er stor og dersom du klarer å følge planen, hva skal du gjøre når du er ferdig med kuren? Spiser du som du spiste før kuren vil du garantert gå opp i vekt igjen. Du har ikke rutinene for å spise det kroppen egentlig trenger av næring.

Det eneste som garantert fungerer over tid er livstilsendring. Spis litt mindre og beveg deg litt mer. 

Anonymkode: 20383...e8f

• Liker 7
Gjest Dwight
Skrevet

Det er jo ikke rart du sprekker. Vi er lagt for å spise og med alt av jobb og hverdag er det umulig å ikke ha et behov for drivstoff. 

Kutt ut slike dietter. Kjøp heller en kokebok å finn gode oppskrifter. Kutt heller ned på størrelsen på tallerkenen framfor alt av mat. 

Gjest StripeyPanda
Skrevet

Hva med å bare spise sunt og normalt, telle kalorier og trene litt? c9-kuren og disse andre "kickstart"-greiene er jo helt sykt lave på kalorier og fører bare med seg ubehag og sprekking. 

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å få på sånne kurer, man er jo som regel dømt til å mislykkes, da det meste som forsvinner på sånne kurer er vann og tarmfyll (noe som ikke er farlig å ha).. Og de som mister 20 cm på 9 dager, uten å fortelle at det er på 9 målepunkter eller noe slik.. Jeg har aldri prøvd kuren så jeg har ingen formening om gjennomføringen, men det høres ut som hvilken som helst annen "kick-start-kur", hvor man liksom skal rense systemet. 

Det gjør nok ikke så mye å starte rett på dag 3, kanskje du får litt mindre resultat, men hvis det skal være en varig endring i livsstil gjør det vel ikke noe om et par dager ekstra fra eller til.. Målet må vel være å finne en livsstil man kan leve med i lengden, så man slipper kur på kur på kur.. 

Dessuten synes jeg det er påfallende at det nesten bare er forhandlere som er SÅÅÅÅÅ fornøyde :P 

• Liker 6
Skrevet

Drit i slike dietter. Det er usunt. Start med å spise sunn mat i normale mengder og beveg deg litt. Du trenger ikke slike sultekurer. 

• Liker 3
Skrevet

Hvis du absolutt skal kjøre på med dette opplegget så hvorfor spiser du ikke bare fra frilisten? Det er visst ganske mye der du kan ta av. 

Kjenner ikke så mye til det opplegget utover hva jeg har fått spammet ned min egen facebookvegg med :P 

AnonymBruker
Skrevet

Åhh, jeg er i utgangspunktet helt enig med dere og har alltid vært det.... har alltid vært i mot å sulte kroppen min på denne måten :o Men jeg gikk i fella denne gangen. Men jeg tror jeg kaster inn håndklet, for jeg fungerer virkelig ikke som menneske under dette her... 

Jeg skjønner ikke helt meg selv, for jeg er normalt slank og spiser egentlig ganske sunt fra før av.. Lager alt fra bunnen, sjelden/aldri unødvendig sukker osv.. Men jeg starta da altså på dette her allikevel :fnise:

Men takk for svar, jeg tror nå at dere var sparket bak som får meg til å SLUTTE på kuren :fnise:

TS

• Liker 6
Skrevet

Godt du innser det selv, men det er innmari lett å la seg rive med av sånne forhandlere :) "kroppen trenger en restart etter jula", "kroppen trenger en rens", må "ha hjelp til å endre vanene"... Nytt år og nye muligheter, juhuuu! :)

Så lenge man spiser fornuftig mellom nyttår og jul så kommer man seg fort inn i lage igjen etter en liten "fråtseuke" i jula, kanskje man ikke er back in business på 9 dager, men om det tar 9 eller 21 dager, spiller det noen rolle? :)  

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åhh, jeg er i utgangspunktet helt enig med dere og har alltid vært det.... har alltid vært i mot å sulte kroppen min på denne måten :o Men jeg gikk i fella denne gangen. Men jeg tror jeg kaster inn håndklet, for jeg fungerer virkelig ikke som menneske under dette her... 

Jeg skjønner ikke helt meg selv, for jeg er normalt slank og spiser egentlig ganske sunt fra før av.. Lager alt fra bunnen, sjelden/aldri unødvendig sukker osv.. Men jeg starta da altså på dette her allikevel :fnise:

Men takk for svar, jeg tror nå at dere var sparket bak som får meg til å SLUTTE på kuren :fnise:

TS

Det høres jo ut som du har gode vaner fra før av :) Fortsett slik. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...