AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Del Skrevet 7. januar 2016 Har muntlig eksamen til uken. Går barne og ungdomsarbeiderfag, jeg skal ha aktivitet(er) for 4 barn på 3-5 år. Aktiviteten(e) skal vare i maks 15 minutter. Har dere forslag til noen enkle leker som barna kommer til å forstå (feks sisten). Aktiviteten(e) skal gå innenfor sosial kompetanse, fysisk og psykisk helse. Anonymkode: 36ad1...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Del Skrevet 7. januar 2016 Bro bro brille, stiv heks, haien kommer, rødt lys og hinderløype er noen av de jeg kommer på. Lekte dette selv som barn, og det lekes fortsatt slik i barnehagene☺ Anonymkode: b290c...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Del Skrevet 7. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bro bro brille, stiv heks, haien kommer, rødt lys og hinderløype er noen av de jeg kommer på. Lekte dette selv som barn, og det lekes fortsatt slik i barnehagene☺ Anonymkode: b290c...3f1 Takk! Noen flere? Anonymkode: 36ad1...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundejente Skrevet 7. januar 2016 #4 Del Skrevet 7. januar 2016 Min på litt over tre synes det er utrolig stas å leke butikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå