AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Når mitt tykke hår blir langt. Er nå ca 5 cm nedover skuldrene. Så blir det så vanskelig å ha med å gjøre. Syns det kjennes mer tuggete ut. Vanskeligere å holde pent. Føler det kun er mykt den dagen jeg har vasket det. Tips? Anonymkode: 58cc7...15b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Jeg har veldig tykt hår til nedpå baken. Jeg merker jeg er helt avhengig av én type shampo/balsam. Repair vital, eller hva den nå heter, den gule fra Loreal. Jeg har prøvd utallige andre produkter, og synes håret blir tørt og bustete og vanskelig å børste med alt annet. Hvordan behandler du det ellers? Mine tips er: - ikke føn det. - om du må gre det vått, gre det med grov kam, ikke børste - ikke gni det med håndkle, press vannet ut og la det tørke av seg selv. - ikke lag en klump på hodet og gni når du vasker det. Del det i to langs skillen, og vask hver del ved å gre gjennom det med fingrene - sov med håret flettet, og flett det når det blåser, eller du skal være veldig aktiv. - ikke vask det for ofte. Ikke to dager på rad, med mindre du absolutt må. - bruk badehette om du bader i klorvann (og helst saltvann også) Anonymkode: 1d53c...652
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Gjør faktisk så og si alt det der. Anonymkode: 58cc7...15b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå