Gjest 1111 Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Katten blør fra endetarmen, han er aggressiv og knurrer. han klynker og slikker seg på halen. Hva kan være galt?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 Vanskelig å si, Mylian, men jeg tror det er nødvendig med en tur til veterinær så snart som mulig. Katten har det vondt, uten tvil. Behøver ikke være noe alvorlig, men ta en tur for sikkerhets skyld.
Gjest 1111 Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 Ja, tenkte jeg skulle ta en tur til veterinæren, helst i kveld, for jeg hater å se han ha det vondt. får bare håpe det er noen som kan ta han imot allerede idag.
angie Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 Har du fått tak i veterinær? Hvordan gikk det med pusen din? Håper det ikke er noe seriøst glt med pusen din
Gjest 1111 Skrevet 10. oktober 2004 #5 Skrevet 10. oktober 2004 Fikk ikke tak i veterinær på kvelden, men igår var han mye bedre. han var helt normal, ikke aggressiv og ved en nærmere kikk så var det et sår under halen, like ved endetarmen. han så nærmest ut som om han var bitt. men så lenge han ser ut til å ha det bra, så er alt bra :-)
jordbær Skrevet 11. oktober 2004 #6 Skrevet 11. oktober 2004 Bare vær obs på at blødning fra endetarm nesten alltid er alvorlig. Kan være alt fra indre blødninger til magesår, eller som vi opplevde en gang.. Gavebånd som ble spist og kom ut andre veien og lagde litt trøbbel...(Onkel dyregod var ikke så glad for å komme på besøk julaften, for å trekke gavebånd ut av rompa til katten vår )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå