Gå til innhold

Hjelp til farger på bad

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Vi bygger hus og jeg er usikker på fargene på badet. 

Hvordan er det å ha lysegrå fliser på gulv og mørkebrune fliser på vegger med hvitt tak? Innredningen blir da hvit. Det blir skyvedørsgarderobe på ene veggen på badet, og vi tenker kanskje at dørene er speil? Høres dette rart ut? Hvordan blir dette å vaske tror dere? 

Jeg tenker også på mørkegrå/brune fliser på gulvet og lyse vegger men i ca samme fargetoner som gulvet med brun innredning.. Eller? Hvit innredning? 

Er på villspor...

Har dere noen ideer til meg? Ser på nettet hver dag og klarer ikke å bestemme meg. Det andre badet har brun innredning og lysere vegger og gulv. 

Ønsker noe som ikke ser skittent ut, er lett å vaske og som ser litt annerledes ut en "standard" bad. 

Anonymkode: 3a344...cd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at dere kanskje skal selge en dag ville jeg ikke valgt noe som er for sært. Brune vegger er overhodet ikke noe jeg ville gått for. 

Mørke farger får rommet til å virke lite. Det er ikke uten grunn at hvitt/lyse farger er mest brukt. 

Både for mørk og for lys farge på gulvet kan være problematisk, med tanke på stør, hår og skit som vises. Jeg har lyst blondt hår, og når jeg har børstet håret over det svarte gulvet til kjæresten min ser det ikke ut... Så jeg ville ikke hatt mørkebrunt på gulvet. Jeg har mellomgrått, det skjuler både lyse hår og støv. 

Anonymkode: 8480a...71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...