Gå til innhold

Snart går det vel galt, og det fortjener jeg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt forstått med at dette ikke er greit, så trenger ingen pekefinger fra dere her inne. Jeg dater altså nå 3 jenter samtidig og ingen vet om hverandre.

I starten av desember begynte jeg å snakke med en jente som jeg idag foreløpig ikke har møtt men som jeg utrolig nok har blitt veldig glad i og som egentlig er min favoritt. Denne jente er desverre så langt ned i samfunnet som du kommer, og jeg vet ikke om hun kommer til å klare seg (rus). Allikevel er det noe med henne som gjør at jeg føler et utrolig omsosrgsbehov, og jeg vill virkelig gjøre alt jeg kan for at hun skal klare seg selvom hun kanskje ikke liker meg i fremtiden. Hun sier forøvrig at hun føler det samme som meg at hun liker meg på den måten man kan gjøre ved å bare ha snakket på telefon. Skal selvsagt møte henne når sjansen kommer. 

Den andre jenta traff jeg for første gang i over igår, og det var en helt vanlig tinder date som endte med sex. Hun var ute etter forhold, men jge sa klart og tydelig ifra at jeg kun er ute etter sex, og hun ville fortsatt møte meg. Likte forøvrig henne også generelt godt, selvom hun ikke er en jente jeg vanligvis ikke ville falt for. Få venner, ikke jobb og den greia der... en jente jeg ikke kommer til å trives med med andre ord.

Den siste jenta er dødsforelsket i meg, men ikke jeg i henne. Men allikevel klarer jeg ikke stoppe kontakten med henne, og avtaler nye møter. 

Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 00a5d...8b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerpe deg er det du skal gjøre

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Kutte ut alle tre, for deres del.

Anonymkode: 84796...3f2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg leser om en med et messiaskompleks via penis. Det er antagelig en fordel om du stopper å prøve å helrede verden ved hjelp av magisk skampuling og heller tenker på hva du vil selv. Dropp folk du ikke føler noe tilbake for.

Anonymkode: e24df...b18

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke problemet enda. Nr 1 har du ikke møtt engang. Nr 2 er bare sex. Nr 3 - vel, du må jo like henne litt siden du fortsetter å treffe henne. Det er evnt henne du må finne ut av om du vil satse på eller ikke. Hvis du ikke føler det er riktig, må du sende henne en melding å si at du ikke vil treffes mer. Så får du fokusere mer på nr 1, er ikke sikkert dere får kjemi i virkeligheten engang. 

Anonymkode: 5d7e4...adf

Skrevet

Så lenge du ikke har avtalt med noen om å ikke møte andre gjør du vel ikke noe galt. Du burde holde deg unna hun fra rusmiljø så du ikke havner inn selv kanskje da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har problemer med at den ene du møter ikke har jobb og få venner, men ikke noe større problem med at den andre jenta har så store rusproblemer at hun kan dø av det (og da neppe jobb eller særlig mange venner antar jeg?) Jupp, da er du helt klart avstandsforelsket allerede før dere har møttes. Men hvorfor er du så sikker på at nr. 3 er så forelsket i deg?

Jeg tenker nok at du burde ta deg et halvår alene.

Anonymkode: 50c44...ec4

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke problemet, jeg. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet her- så lenge du ikke er sammen med noen av dem, så har du vel ikke gjort noe galt? Må da være lov å date litt rundt uten å slå seg ned med noen...

Anonymkode: 72b26...d0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...