Gjest line Skrevet 13. juli 2002 #1 Skrevet 13. juli 2002 Jeg bladde litt i en navnebok for å se på navn til nurket vårt, ikke lett. Hva syntes dere om disse: Cecilia, Christina, Juliane, Julie. Fabian, Felix, Viktor, Simen. Det er ok å få litt tilbake meldinger. 19+4
Adina Skrevet 13. juli 2002 #2 Skrevet 13. juli 2002 Så fin hjemmeside du har! Tror det er "fornuftig" å tenke igjennom noen navn dere syntes er fine og vente til h*n er født med å velge navn..... Vi brukte 4 uker, etter at han var født. Lykke til!
Thea Skrevet 13. juli 2002 #3 Skrevet 13. juli 2002 Jeg måtte jo selvfølgelig inn å se på hjemmesida di jeg også Og den var kjempe fin Og brudekjolen din var uuuutrolig nydelig Men tilbake til navna ja Christina og Julie var finest av jente navnene.Det tøffeste guttenavnet var Fabian men Simen er også fint. Jeg tror det er litt viktig at man ser det an til etter fødsel jeg, for noen ganger kommer det bare en liten Fabian ut andre ganger ikke. Jeg het jo Thomas jeg helt til jeg så dagens lys, da passa det lissomt så fryktelig dårlig Se ann hva som kler babyen først. Lykke til videre med svangerskap :D
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2002 #4 Skrevet 14. juli 2002 Julie er et utrolig flott navn synes jeg!
Salamandra Skrevet 15. juli 2002 #6 Skrevet 15. juli 2002 Jeg liker Fabian best, og har derfor også en liten gutt på fire år som heter det :D Av jentenavnene likte jeg Christina best... Frk. Busybody
zebb Skrevet 16. juli 2002 #7 Skrevet 16. juli 2002 Juliane og Viktor synes jeg var de fineste navnene på lista di. Klem fra Zebb :blunke: (som også har tatt en kikk på hjemmesida di)
Gjest line Skrevet 16. juli 2002 #8 Skrevet 16. juli 2002 Tusen takk for svar og tilbakemeldinger. I går var vi på ultralyd og fikk vite at det er en jente som er i magen min. Så nå går vi for bare jente navn, har det i bakhodet at de kan ta feil, at det er en gutt. Men da finner vi nytt navn når nurket blir født. Takk for all rosen for hjemmesiden vår osv. også :oops: 19+1
Guro Skrevet 17. juli 2002 #9 Skrevet 17. juli 2002 Så heldig du er, Line! Jeg ønsker meg også ei lita jente - en gang. Emilie er utrolig søtt, synes jeg. Ellers liker jeg Malin, Julie, Ida, Maria, Marion - og mange flere... Det finnes jo så mange fine navn å velge mellom! Men avgjørelsen bør vel tas etter at babyen er født, så du ser om navnet passer til den lille krabaten. Lykke til - både med svangerskap og navnevalg!
Smurfemor Skrevet 17. juli 2002 #10 Skrevet 17. juli 2002 Cecilia er veldig fint, mener jeg da, men jeg er enig i at det bør ventes med endelig navnevalg til babyen er født. Kanskje hun ikke ser ut som en Cecilia da Forresten veldig fin hjemmeside, flink til å oppdatere den har du vært også! Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå