AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Rundt 1000 muslimer samlet seg ved sentralbanestasjonen i Köln sentrum og begikk seksuelle overgrep mot tyske jenter. Hva synes dere om at det gikk tre dager før media tok tak i saken? Har den politiske korrektheten blitt for dominerende? Er det på tide at vi kaller en spade for en spade, og at vi slutter å være redd for å kritisere masseinnvandringen fra Afrika og Midtøsten? Anonymkode: c9148...5e6 9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Jeg har lurt på akkurat det samme selv. Rart å få denne nyheten flere dager etter at det hadde skjedd. Det virker som tyskerne har prøvd å holde tett om det som skjedde, men så har antallet som var utsatt for overgrep vært så stor at de måtte gå ut med det. Personlig har jeg mistet troen på media-Norge. Jeg ser ikke lenger på norske aviser som noe informativt medium. De vrir og vrenger informasjon akkurat slik det passer dem selv. Det er også veldig lavt nivå på de politiske kommentatorene, spesielt i VG og Dagbladet. Det typiske er at de tar for seg en sak som de kun ser fra én side, og så blander de inne ulike retoriske virkemidler som skal spille på følelser. Dette gjelder stort sett alle temaer de tar opp. Anonymkode: fc723...fde 9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Finnes det ikke allerede en tråd om dette, her på forumet ? Anonymkode: ba633...c4b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det ikke allerede en tråd om dette, her på forumet ? Anonymkode: ba633...c4b Jo. http://forum.kvinneguiden.no/topic/996280-k%C3%B8ln-asyls%C3%B8kere-overfaller-og-raner-under-nytt%C3%A5rsfeiring/#comment-17518139 Anonymkode: 36247...3da
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lurt på akkurat det samme selv. Rart å få denne nyheten flere dager etter at det hadde skjedd. Det virker som tyskerne har prøvd å holde tett om det som skjedde, men så har antallet som var utsatt for overgrep vært så stor at de måtte gå ut med det. Personlig har jeg mistet troen på media-Norge. Jeg ser ikke lenger på norske aviser som noe informativt medium. De vrir og vrenger informasjon akkurat slik det passer dem selv. Det er også veldig lavt nivå på de politiske kommentatorene, spesielt i VG og Dagbladet. Det typiske er at de tar for seg en sak som de kun ser fra én side, og så blander de inne ulike retoriske virkemidler som skal spille på følelser. Dette gjelder stort sett alle temaer de tar opp. Anonymkode: fc723...fde Enig. Anonymkode: 0036c...474 1
kat-e Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Jeg er litt sjokkert over at borgermesteren i Kølen legger skylden på kvinnene og sier at de må unngå å oppføre seg på en bestemt måte. Mener hun at de skal gå i burka? http://www.independent.co.uk/news/world/europe/mayor-of-cologne-says-women-should-have-code-of-conduct-to-prevent-future-assault-a6798186.html 4
Raven Emerald Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Ryddet for latterliggjøring og hatefulle utsagn. Raven Emerald, mod.
julia83 Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Men nå er det i alle fall mye bråk i Tyskland og media kommer med innrømmelser at de har holdt voldtekter og seksuelle overgrep utført av innvandrere skjult for befolkningen. http://www.thelocal.de/20160105/brushing-sexual-assault-under-the-carpet-is-foolish 3
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 Den 7-1-2016 at 22.38, kat-e skrev: Jeg er litt sjokkert over at borgermesteren i Kølen legger skylden på kvinnene og sier at de må unngå å oppføre seg på en bestemt måte. Mener hun at de skal gå i burka? http://www.independent.co.uk/news/world/europe/mayor-of-cologne-says-women-should-have-code-of-conduct-to-prevent-future-assault-a6798186.html Da synes jeg heller at de skal sende disse innvandrerne som blir provosert av måten kvinner kler seg på tilbake der de kom i fra. De bestemte seg for å komme til et vestlig land og derfor burde det være dem som må rette seg etter vestlige skikker og levemåte.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #10 Skrevet 9. januar 2016 Nå viser det seg at det samme har skjedd i flere andre europeiske land. Det er organiserte grupper av muslimer som gjør dette. Hvis vi ikke snart begynner å si ifra, er jeg redd dette blir vanlig etterhvert. I deres øyne er vi ikke annet enn horer og fritt vilt for dem. Anonymkode: bea0f...6a3 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #11 Skrevet 9. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå viser det seg at det samme har skjedd i flere andre europeiske land. Det er organiserte grupper av muslimer som gjør dette. Hvis vi ikke snart begynner å si ifra, er jeg redd dette blir vanlig etterhvert. I deres øyne er vi ikke annet enn horer og fritt vilt for dem. Anonymkode: bea0f...6a3 Ja, dette var et planlagt angrep på Europas kvinner. Et terrorangrep som media ikke fant viktig nok til å nevne. Anonymkode: 0036c...474 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #12 Skrevet 9. januar 2016 Den 7.1.2016 at 22.38, kat-e skrev: Jeg er litt sjokkert over at borgermesteren i Kølen legger skylden på kvinnene og sier at de må unngå å oppføre seg på en bestemt måte. Mener hun at de skal gå i burka? http://www.independent.co.uk/news/world/europe/mayor-of-cologne-says-women-should-have-code-of-conduct-to-prevent-future-assault-a6798186.html Hun kan da vel ikke for ramme alvor mene at vi skal forandre, innordne og underkaste oss menn som er kriminelle, kvinnehatere, seksualforbrytere, osv, og som har en sterk tendens til å være voldelige?! Det som skjedde er IKKE kvinnenes feil, det er disse arabiske / nordafrikanske mennenes feil. Det er ikke vi som skal innordne oss en barbarisk kultur, det er selvfølgelig asylantene som har valgt å komme hit til Europa som skal innordne seg våre lover og regler. Anonymkode: 298eb...0f3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå