AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Hvis du (som mann) er på dealeren med ei dame, hva får deg til å ta avstand fra henne? Selv om du egentlig innerst inne liker henne veldig godt? Hvis du ikke har noe å utsette på hverken væremåte eller utseende, hun er egentlig en drømmedame, men allikevel er det ting du reagerer på som hun sier eller gjør? Selv om jeg har skrevet 40+ i overskrift, så hører jeg gjerne fra andre menn også. Kvinner må gjerne fortelle de også, hvis de vil si noe om sine erfaringer til hvorfor de ikke ble valgt som kjæreste likevel. Jeg holder rett og slett på å bli gal av å lure på hva som er galt med meg, når han egentlig liker alt ved meg. Tør ikke spørre, for jeg trur det kan bli veldig vondt å høre. Anonymkode: 72c66...9f0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Jeg møtte en nyyyyyyydelig jente som var på omtrent min alder. Jeg fant ut at hun er selvskader og skjærer opp armene sine. Jeg har selv drevet med slike ting tidligere, så jeg tenkte at nei, jeg kan ikke takle et forhold med noen som skjærer opp armene sine, når jeg selv har nok med meg selv. Anonymkode: 6c17f...713 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Utifra det du skriver virker det ikke som du har noen pyskologiske problemer slik første svarer har foreslått. Kan det tenkes at det er noe spesielt ved din væremåte som du ikke tenker over selv? Jeg vet i alle fall at jeg ville blitt sprø av en kvinne som ville endre meg; måten jeg kler meg, maten jeg spiser (som er ganske sunn men en tanke kjedelig) etc. Anonymkode: 02894...350
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 De gangene det har rent ut i sanden for min del har det vært forskjellig årsaker. Men husker ei spesielt. -Hun virket litt opptatt av en annen. Jeg visste ikke helt om hun egentlig var interessert i han?! En gang vi var ute å kjørte kjørte hun en omveg for å sjekke noe uten at det ble sagt hva og det var ingen tilfeldighet at hun kjørte sakte forbi hans hus. Det var flere sånne småting som gjorde at jeg trakk meg ut. Gidder ikke å sloss mot spøkelser fra fortiden.... Anonymkode: bdef1...5cc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Ei var rett og slett for lekker?! Tro det eller ei, jeg klarte ikke å være meg selv i det hele tatt . Følte meg som en klønete geleklump med alle nerver på utsiden. Var ikke mulig å slappe av i hennes selskap. Aldri vært med på noe værre. Trodde ikke det gikk det var mulig. Tenker på henne når jeg ser Notting Hill. Anonymkode: bdef1...5cc 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei var rett og slett for lekker?! Tro det eller ei, jeg klarte ikke å være meg selv i det hele tatt . Følte meg som en klønete geleklump med alle nerver på utsiden. Var ikke mulig å slappe av i hennes selskap. Aldri vært med på noe værre. Trodde ikke det gikk det var mulig. Tenker på henne når jeg ser Notting Hill. Anonymkode: bdef1...5cc ...but inside she is still just an ordinary girl looking for an ordinary man that loves her ;). Hva skjedde med dere? Og hadde det aldri vært slik med andre før? Anonymkode: 7685b...7cb
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...but inside she is still just an ordinary girl looking for an ordinary man that loves her ;). Hva skjedde med dere? Og hadde det aldri vært slik med andre før? Anonymkode: 7685b...7cb Hun ble etterhvert sammen med en noe eldre mann, fikk barn og lever vel et helt normalt liv med jobb innen off.sektor. Har ingen kontakt med henne idag. Har møtt henne ved et par anledninger og hun ser fordømt bra ut enda. Er selv blitt gift, har barn og er glad for at det gikk som det gikk. Har ei fantastisk flott kone som matcher meg på alle områder. Ville ikke byttet ut henne med noen. Anonymkode: bdef1...5cc
Okapi Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Hun kan jo ha spinnville meninger og holdninger. Det er litt sesong for å slette folk på vennelistene nå, ser jeg, avhengig av hvilke nyhetssaker de velger å dele. Hvis du er snakker om flerkulturell berikelse mens han er inderlig nasjonalist og opptatt av å "ta seg av våre egne først", eller omvendt, blir det sikkert litt vanskelig å gå videre.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du (som mann) er på dealeren med ei dame, hva får deg til å ta avstand fra henne? Selv om du egentlig innerst inne liker henne veldig godt? Hvis du ikke har noe å utsette på hverken væremåte eller utseende, hun er egentlig en drømmedame, men allikevel er det ting du reagerer på som hun sier eller gjør? Selv om jeg har skrevet 40+ i overskrift, så hører jeg gjerne fra andre menn også. Kvinner må gjerne fortelle de også, hvis de vil si noe om sine erfaringer til hvorfor de ikke ble valgt som kjæreste likevel. Jeg holder rett og slett på å bli gal av å lure på hva som er galt med meg, når han egentlig liker alt ved meg. Tør ikke spørre, for jeg trur det kan bli veldig vondt å høre. Anonymkode: 72c66...9f0 Tenker ihvertfall om deg at du lar hva andre synes om deg - definere ditt eget ego og personlighet rundt. Det er du egentlig for gammel til. Så det hadde vært dealbreakeren her.. Du vet at det der kan være en dyp #shittest for å teste deg. den hadde jeg kjørt ihvertfall Det finnes verre ting - som å ikke tørre å gå å sjekke deg hos legen fordi du frykter at du er alvorlig syk og ikke har lenge igjen. Den er mer forståelig ..men dette her ? seriøst....hev standarden litt. Anonymkode: 87e02...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 "Hvis du ikke har noe å utsette på hverken væremåte eller utseende, hun er egentlig en drømmedame, men allikevel er det ting du reagerer på som hun sier eller gjør?" Hvis man dropper henne, er hun jo ikke en 'drømmedame'. Det var i så fall en overdrivelse eller noe han sa uten egentlig å kjenne deg. Kort sagt tror jeg menn og kvinner er relativt like her - hvis man liker noen veldig godt skal det mye til at man endrer mening totalt - det må være å finne ut noe om vedkommende som er totalt dealbreaker. Er man ikke helt hodestups, skal det mindre til. Da kan det være summen av flere ting, som at hun ikke kommer helt overens med dine venner og familie, at hun virker som en litt negativ type, at hun er lite reflektert, at hun er high maintenance, at hun har en offermentalitet osv. Anonymkode: 93413...06d 2
herremann Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 er vel spesielt 2 ting som skremmer meg vekk fra ei dame: psykisk ustabil har ikke meg som førsteprioritet (nå er ikke jeg er veldig sjalu type, men jeg nekter å måtte slåss for hennes oppmerksomhet) mann 31 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 Et viktig poeng her er jo om han har vært betatt/forelsket i deg i utgangspunktet. Hvis han ikke har vært det, så trenger det jo ikke være noe feil, du er bare ikke en han kjenner den gnisten med. Men hvis det er at han har mistet interessen han hadde tidligere, så skjønner jeg at du lurer på hvorfor. Kan jo være greit å spørre han. Anonymkode: 5eeec...614
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #13 Skrevet 8. januar 2016 Jeg er kvinne da. Men jeg har jo opplevd at en mann er perfekt på alle måter, og burde rett og slett vært drømme mannen, men så kommer rett og slett ikke følelsene, "gnisten" er ikke der. Dette uten at jeg kan sette fingeren på hva det er som gjør det. Og noen ganger kan man bli lurt av en tidlig fysisk tiltrekning, som går litt over etter hvert, og da oppdager man kanskje at det ikke var så mye annet der som passer... Og så til herremann over her, som forventer å være førsteprioritet. Vel og bra det, men så snart det kommer barn i bildet må du regne med å havne på andreplass. Men at man ikke skal prioriteres lengre ned enn det er jeg helt enig i. Anonymkode: 85ecf...cbe
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #14 Skrevet 8. januar 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Et viktig poeng her er jo om han har vært betatt/forelsket i deg i utgangspunktet. Hvis han ikke har vært det, så trenger det jo ikke være noe feil, du er bare ikke en han kjenner den gnisten med. Men hvis det er at han har mistet interessen han hadde tidligere, så skjønner jeg at du lurer på hvorfor. Kan jo være greit å spørre han. Anonymkode: 5eeec...614 Tør ikke spørre, dessverre. Han snakker om så mye bra med meg. Snakker om hvordan fremtiden kunne blitt hvis det ble oss to, for så noen timer etterpå så vil han ikke ha forhold. Redd for å binde seg. Jeg vet han ikke har noen andre, for vi er sammen hele tiden. Han har bedt meg gi ham tid og det har jeg gjort. Til tross for bare gode ord og at han er lei seg for at det ikke kan bli oss to, så blir jeg usikker. Flere ganger har vi sett på hus sammen på nettet og han sier at "hvis vi hadde solgt det vi har idag, så kunne vi fint kjøpt dette sammen". Jeg bare lurer på om redsel for å binde seg holder vekk følelser han har for meg. Jeg føler meg skikkelig dum når jeg skriver dette, men er jo ganske tvetydige signaler han sender/sier. Anonymkode: 72c66...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå