Gå til innhold

Irn Bru i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det å få kjøpt noe sted? Verdens mest fantastiske brus jo! Prøver å hamstre på flyplassen når jeg er i UK, men er jo begrenset hvor mange flasker man får dytta ned i kabinkofferten :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hvor i landet bor du? I Oslo har jeg tidligere sett det til salgs i flere Deli De Luca-butikker. Det hjelper lite nå, men på sommeren selges det i blomster/frukt-butikken rett over gata til Folkemuseet på Bygdøy. Det er også flere nettbutikker som tilbyr britiske og skotske matvarer, som tilbyr internasjonal shipping. Kanskje noen også tilbyr irn bru?!

Ellers har jeg hørt at det selges på mathallen og på frukt- og grønnsaksbutikken i Brugata i Oslo. 

Hvis du ikke bor i Oslo, så vil jeg tro at din beste sjanse er å sjekke de uavhengige frukt- og grønnsaksbutikkene der du bor. Slike butikker pleier å ha et ganske godt utvalg av leskedrikker. 

Lykke til!

Anonymkode: 11554...175

Skrevet
Den 7.1.2016 at 3.14, MsFoster skrev:

Finnes det å få kjøpt noe sted? Verdens mest fantastiske brus jo! Prøver å hamstre på flyplassen når jeg er i UK, men er jo begrenset hvor mange flasker man får dytta ned i kabinkofferten :fnise: 

Det var til salgs rundt 2008(?) men firmaet som tappet det i Norge gikk konkurs. Ikke sett den etter det. Savner denne brusen veldig. Ble hekta da jeg bodde i Skottland

Anonymkode: d636e...789

• 4 måneder senere...
Skrevet

Har vært innom hver eneste Deli de Luca-butikk jeg har kommet over, uten hell. Har dog klart å finne det i asiamat-butikker nå, så gleden er stor :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...