Gjest Lilleulv Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Hvis jeg skal kjøpe meg et nytt PS2-spill, hvilket skal jeg kjøpe og hvorfor?
jordbær Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 SSX3 Kjempemorsomt! HELT ENIG! *hekta* Ellers anbefaler jeg harry potter, for de harry potter-frelste!
Gjest Lilleulv Skrevet 9. oktober 2004 #4 Skrevet 9. oktober 2004 oki, jeg har ssx tricky fra før. digger det er det veldig likt, eller mye nytt på den nye versjonen?
Veronal Skrevet 9. oktober 2004 #5 Skrevet 9. oktober 2004 Silent Hill! Nr. 1 hvis du ikke har noen SH-spill fra før - nr. 4 hvis du har nr. 1-3. Hvis du liker 1. personsspill hvor du løser gåter samt utfører litt gladvold, samtidig som du sitter med hjertet i halsen (veldig skummelt spill) - så er dette spillet for deg. Spillanmeldere gruer seg alltid til det kommer nytt SH-spill. Det verste er at det "snart" kommer en Silent Hill-film. *grue-seg*
Gjest Lilleulv Skrevet 9. oktober 2004 #6 Skrevet 9. oktober 2004 Silent Hill! Nr. 1 hvis du ikke har noen SH-spill fra før - nr. 4 hvis du har nr. 1-3. Hvis du liker 1. personsspill hvor du løser gåter samt utfører litt gladvold, samtidig som du sitter med hjertet i halsen (veldig skummelt spill) - så er dette spillet for deg. Spillanmeldere gruer seg alltid til det kommer nytt SH-spill. Det verste er at det "snart" kommer en Silent Hill-film. *grue-seg* hørtes veldig interessant ut!! Skal sjekke det opp. thnx
Siam Skrevet 9. oktober 2004 #7 Skrevet 9. oktober 2004 Tekken 4!! Det er egentlig skikkelig gammelt, men det er utrolig morsomt! Eller WRC3, bra rally-spill! Eller Sing Star!! Utrolig morsomt syngespill.
Gjest Lea Skrevet 9. oktober 2004 #8 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har SSX, SSX Tricky OG SSX3. Mye er selvsagt likt, men det er også en del nytt. Nok nytt til at jeg har fått dilla gang på gang og gang. Har spilt litt Silent Hill også, men syntes ikke at det var så morsomt. Sammenlignet med Resident Evil ble det litt kjedelig synes jeg. Resident Evil kan forresten anbefales hvis du liker å plaffe ned zombier og finne nøkler. Litt skummelt, litt vanskelig og man blir fryktelig avhengig.
Gjest happyending Skrevet 9. oktober 2004 #9 Skrevet 9. oktober 2004 Nå kommer jo gta san andreas i slutten av mnd også, det er morsomt det...
Gjest Lilleulv Skrevet 22. oktober 2004 #10 Skrevet 22. oktober 2004 oki, så SSX3, silent hill, resident evil og det nye gta anbefales... Hva med Sly Racoon og det nye sly-spillet? Noen som har prøvd det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå