Gå til innhold

Når begynte dere planlegging?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid i forveien begynte dere å planlegge? Alt som skrive gjesteliste, lage invitasjoner, booke kirke og lokalet osv :D og når sendte/sender dere ut invitasjonene?

Anonymkode: 9bbcb...7a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

6 uker før. Lite, spontant bryllup uten de store fiksfakseriene. Booket på Tinghuset kort tid i forveien. 

Anonymkode: 35fea...2dd

Skrevet

Booke kirke og lokale 18. mnd før. Så lå planleggingen stille, begynte på gjete listen 12 mnd før. Sendte ut invitasjon 6 mnd før og først da begynte planleggingen sånn skikkelig. Var ferdig planlagt etter ca 2 mnd så kunne godt ventet mye lenger med å planlegge.

Gjest økonomifrue
Skrevet

Begynte 1,5 år før. Booket kirke og avtalte med festlokale som også sto for maten og alt i forhold til festen! 

Kjøpte kjole 1 år før og satte i gang med invitasjoner og tema ganske umiddelbart etter Forlovelse.

Skrevet

Skal forhåpentligvis gifte oss før høsten, men begynner å innse at vi kanskje er litt sent ute for reservasjon av lokale... Vi skal begynne å se på det skikkelig om et par uker. 

Skrevet

Vi skal gifte oss 2017, og jeg har begynt å planlegge. Enn så lenge består planleggingen av å stange hode i veggen. Syns det er så vanskelig å finne ut hvor vi skal ha dette bryllupet! 

Skrevet

Vi gifter oss juni 2017. 

Har nettopp reservert lokale, vielse og telt. Holder på å hente inn pristilbud på mat.

vi blir mange gjester, 130 og lite utvalg av store lokaler gjør at vi må være tidlig ute.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal også gifte oss i 2017, har booket lokale. Skal ha borgelig vielse.

Skrevet

Begynte samme dagen jeg ble fridd til.

Gifter oss 7 uker senere.

Anonymkode: 8b3d4...9ed

Skrevet

Vi forlovet oss 5.5 mnd før brylluper stod😆ringte og reserverte kirke og lokalet en uke etter forlovelsen.  Bestilte mat fra et cateringfirma som leverte til lokalet.  Sendte ut invitasjoner ca 3.5 mnd før den store dagen.  Svarfrist var 2 mnd før vielsen. Fikk venner og familie til å bake kake,vin og andre drikkevarer kjøpte vi. Leide kjole. Var i 7 brudesalonger før jeg fant kjolen ☺hadde 75 gjester til middag,noen flere til kaffen.

Skrevet

skal gifte meg nå i august, har booket kirke, og lokale :) Så skal planlegge nå:)

Skrevet

Vi forlovet oss 1.April, og giftet oss 5 juni samme år, Lokalet ble bestilt 2 uker etter forlovelsen, ikke mange å velge i mellom, invitasjon ble sendt ut slutten av april, og vi hadde 37 til middag og 104 totalt sett

Skrevet

Bryllupet vårt sto 8 mnd etter forlovelsen. Startet planleggingen ca 7 mnd før. Hadde veldig flaks, for hotellet vi ville ha hadde bare en ledig helg den sommeren, og det var datoen vi hadde satt! Fotografen vi ville ha hadde også bare en ledig dag og det var samme datoen :) 

Skrevet

Begynte da vi kom hjem fra den overraskende "frierferden" - 2 år før bryllupet! Ville ha laaaaang tid til å kose meg med forberedelsene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...