Gå til innhold

"dette er meg"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva ville du gjort hvis noen farget håret som deg, kledde seg som deg (sett at du hadde en spesiell stil), kalte opp barna/dyrene sine etter familiemedlemmene dine, husdyrene deres, sa de hadde vært steder du hadde vært (spesielle steder - ikke nødvendigvis hemmelige), og i tillegg til det tatt etternavnet ditt til seg ved å bytte etternavn. hadde du fått paranoia, anmeldt det, eller hva? er det en slags obsession?

Anonymkode: ec4d2...1cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville nok tatt en prat med politiet. Det er vel ikke straffbart, men ikke helt normalen for å si det sånn. Vedkommende trenger åpenbart hjelp.

Anonymkode: 698d7...ff6

AnonymBruker
Skrevet

Ble satt ut av kommentaren ovenfor, ringe politiet?? haha

Det jeg ville ha gjort er å bytte stil ofte og se om personen henger med.

Anonymkode: 83c89...8b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, finnes sånne mennesker? Hadde blitt redd og hadde kuttet all kontakt med den personen! 

Anonymkode: 7650b...0db

Gjest Blomsterert
Skrevet
Den Wednesday, January 06, 2016 at 23.40, AnonymBruker skrev:

Ville nok tatt en prat med politiet. Det er vel ikke straffbart, men ikke helt normalen for å si det sånn. Vedkommende trenger åpenbart hjelp.

Du ville ringt politiet? Og hva skulle de ha hjulpet med tenker du? Må si jeg lurer på hva du tror politiets jobb er! 

Gjest Blomsterert
Skrevet
Den Wednesday, January 06, 2016 at 23.36, AnonymBruker skrev:

hva ville du gjort hvis noen farget håret som deg, kledde seg som deg (sett at du hadde en spesiell stil), kalte opp barna/dyrene sine etter familiemedlemmene dine, husdyrene deres, sa de hadde vært steder du hadde vært (spesielle steder - ikke nødvendigvis hemmelige), og i tillegg til det tatt etternavnet ditt til seg ved å bytte etternavn. hadde du fått paranoia, anmeldt det, eller hva? er det en slags obsession?

Anonymkode: ec4d2...1cb

Jeg hadde nok frika ut litt :-) og ikke under noen omstendigheter hatt med personen å gjøre.

Skrevet

Det er jo akkurat dette vi gjør med kjendiser!   Og det godtar alle......

Gjest Blomsterert
Skrevet
1 minutt siden, DreamOn skrev:

Det er jo akkurat dette vi gjør med kjendiser!   Og det godtar alle......

Hva gjør en med kjendiser?

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Blomsterert skrev:

Du ville ringt politiet? Og hva skulle de ha hjulpet med tenker du? Må si jeg lurer på hva du tror politiets jobb er! 

Du synes personen i HI virker stabil? Ja, jeg ville ringt politiet og informert om denne personen.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes personen i HI virker stabil? Ja, jeg ville ringt politiet og informert om denne personen.

Det er ikke ulovlig å være ustabil! Følgelig kan og skal politiet ingenting gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Vox_populi skrev:

Det er ikke ulovlig å være ustabil! Følgelig kan og skal politiet ingenting gjøre.

Har aldri påstått at det er ulovlig å være ustabil, men å si i fra om en potensiell stalker må være lov. Snakker ikke anmeldelse uten lovbrudd.

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri påstått at det er ulovlig å være ustabil, men å si i fra om en potensiell stalker må være lov. Snakker ikke anmeldelse uten lovbrudd.

Å si fra om POTENSIELLE forbrytelser er helt på trynet - fullstendig misforstått. Gjentar det seg, er det iallfall ulovlig trakassering. Vedkommende er jo helt uskyldig! Skal du "si fra" at jeg er potensiell fyllekjører, voldtektsforbryter og svindler også? 

Din siste setning forstår jeg ikke hva skal bety.

Gjest Blomsterert
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei,men vær så snill da! Hva mener du egentlig de skal gjøre her? Forklar gjerne det.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Blomsterert skrev:

Nei,men vær så snill da! Hva mener du egentlig de skal gjøre her? Forklar gjerne det.

Man kan jo få råd fra politiet da. Hvis man føler at personen er truende. 

Anonymkode: a3180...d9c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok ikke kontaktet politiet i første omgang, men det kan være lurt å fortelle folk rundt deg om situasjonen.

Anonymkode: 5b952...a7f

Gjest Blomsterert
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo få råd fra politiet da. Hvis man føler at personen er truende. 

Anonymkode: a3180...d9c

Hvilket råd? Politiet driver ikke medvrådgivningstjeneste på grunnlag av sånt.Dette minner meg om de meldingene de legger ut på twitter iblant.Hvor folk ringer de for det utroligste,som at de har edderkopp i bilen.Bla.Jo,de får seg nok en latter noen ganger,men de blir nok rimelig oppgitte også.

De har nok av saker å ta seg av.Viktige saker.

Gjest cheshirecat
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:Jeg ville nok ikke kontaktet politiet i første omgang, men det kan være lurt å fortelle folk rundt deg om situasjonen.

Anonymkode: 5b952...a7f

18 minutter siden, Blomsterert skrev:

Ville nok ikke "fortalt folk rundt meg" om situasjonen (kun de aller nærmeste isåfall) - det bør værtfall ikke være risiko for at det kommer tilbake til "stalkeren" at hun er blitt prata om av T.S. Det er jo å kaste ved på bålet. Men hvem er denne personen da T.S..? Ettersom vedkommende vet så mye om deg, din familie, stilendring osv. høres det jo ut som om du har aktivt kontakt med denne personen i det daglige..? Første bud er jo da å kutte kontakt..

Gjest Blomsterert
Skrevet
3 minutter siden, cheshirecat skrev:

Ville nok ikke "fortalt folk rundt meg" om situasjonen (kun de aller nærmeste isåfall) - det bør værtfall ikke være risiko for at det kommer tilbake til "stalkeren" at hun er blitt prata om av T.S. Det er jo å kaste ved på bålet. Men hvem er denne personen da T.S..? Ettersom vedkommende vet så mye om deg, din familie, stilendring osv. høres det jo ut som om du har aktivt kontakt med denne personen i det daglige..? Første bud er jo da å kutte kontakt..

Vil tro noen rundt TS vet.Høres ut som et menneske det er lett å legge merke til :-D når noen er såpass eksentriske,så skal det litt til for at de oppfører seg helt innafor ellers også.Regner jeg med da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...